Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای استان سمنان، تسهیلات کم‌بهره اشتغال‌زایی پرداخت می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی در جمع مردم شهر رویان و روستای یونس آباد از توابع شهرستان شاهرود اظهار داشت: رویان شهر کشاورزی و دامپروری با پتانسیل قوی نیروی انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در اعتبارات سال 1401، اعتباری به عنوان تکمیل کلانتری رویان اختصاص خواهد یافت گفت: اقدامات لازم جهت ساخت یک زمین چمن مصنوعی برای جوانان شهر رویان پیگیری خواهد شد.‌

هاشمی بیان کرد: شهرداری رویان با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی شرق استان (شاهرود)، به‌سرعت اقدامات لازم جهت تخصیص زمین به‌منظور اجرای طرح جهش مسکن در شهر رویان را به انجام رساند.

وی تأکید کرد: اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان، مکلف خواهد بود در زمینه توزیع عادلانه نهاده‌های دامی در سطح استان پیگیری‌های لازم را به انجام رساند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: هدف از انجام سفرهای شهرستانی، دیدار و گفتگو با مردم و همچنین رصد و احصاء مشکلات شهرها و روستاهای استان است.‌

وی با تأکید بر اینکه برای ایجاد اشتغال در روستاهای استان، تسهیلات کم‌بهره پرداخت می‌شود، گفت: پیگیری خط انتقال آب به روستای یونس آباد و همچنین بحث آسفالت محورهای مواصلاتی این روستا انجام خواهد شد.‌

بازدید معاون توسعه روستایی رئیس‌جمهوری از منطقه پل ابریشم میامی به روایت تصاویرمعاون توسعه روستایی ریاست جمهوری: مشکلات منطقه کالپوش را به رئیس جمهور گزارش می‌دهمبازدید معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری در کالپوش به روایت تصاویر

هاشمی عنوان کرد: پیگیری لازم جهت اختصاص اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی جهت بهسازی محور رویان - یونس آباد انجام خواهد شد.‌

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روستاهای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: تاکنون تعداد ۳۴۱ نفر از جامعه هدف سازمان به تفکیک به تعداد ۲۷۵ نفر افراد دارای معلولیت، ۱۲ نفر زنان سرپرست خانوار و ۵۴ نفر از ببهبودیافتگان در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور مشغول به کار شدند.
علی صدر  افزود: فرایند معرفی، مشاوره شغلی و حمایت مستمر توان‌یابان از این پس از طریق مرکز پشتیبانی شغلی بهیاب تحت نظارت این شهرستان و تسهیلگران شغلی پیگیری خواهد شد. 
 وی گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق اداره بهزیستی جذب و برای اشتغالزایی تعداد ۳۵۲ نفر از جامعه هدف سازمان پرداخت شد.
صدر افزود: تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند، برای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان وام و تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد اشتغال به تعداد ۱۷ نفر به ۳ کارفرما به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. 
وی گفت: به منظور فراهم اوردن انگیزه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد تحت پوشش و ترغیب کارفرمایان برای جذب این افراد و نیز فراهم سازی اشتغال پایدار، فرایند هزینه کرد اعتبارات بیمه سهم کارفرما تاسقف ۲۰ درصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود، که در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۱ نفر طی سه مرحله به مبلغ ۳ میلیارد تومان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان