Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:20:08 GMT

آغاز اکران آنلاین مستندی درباره‌ نغمه‌ ثمینی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۳۱۷۲

آغاز اکران آنلاین مستندی درباره‌ نغمه‌ ثمینی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، اکران آنلاین مستند «جادونویس» به تهیه کنندگی و کارگردانی آریان رضایی از ساعت ۵ عصر امروز چهارشنبه سوم آذر ماه در پلتفرم هاشور آغاز می‌شود.

مستند «جادونویس» که به زندگی تئاتری نغمه ثمینی می‌پردازد با هدف ثبت تاریخ شفاهی تئاتر معاصر ایران و با همکاری‌ گروه تئاتربازها و با مشارکت مجموعه‌ تئاترشهر ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مستند امیر قالیچی مجری طرح، محمدجواد ایزدی تدوین‌ و اصلاح نور و رنگ، پیمان حسینی مدیر تصویربرداری، شیما مرادی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، ندا آل طیب مدیر هماهنگی و مشاور رسانه‌ای، ساینا قادری عکاس و مسعود رمضانی دستیار دوم کارگردان، آریان رضایی را همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان به تماشای مستند «جادونویس» می‌توانند به سایت هاشور به نشانی www.hashure.com مراجعه‌ کنند.

کد خبر 5359729 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: اکران آنلاین فیلم مستند نغمه ثمینی فیلم کوتاه تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان آلبوم موسیقی فیلم مستند کنسرت موسیقی محمد خزاعی فیلم سینمایی موسیقی ایرانی جشنواره فیلم فجر سینمای مستند سازمان سینمایی پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: در این مناظره‌ها ۲ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.

 آینه دار افزود : هر مناظره شامل ۳ بخش محور‌های کلی، سئوالات کارشناسان و سئوالات مردمی است.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه مناظره‌ها همزمان با آغاز مهلت رسمی تبلیغات به روی آنتن خواهد رفت گفت:۴۴ نفراز عوامل صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی کارضبط مناظرات را برعهده دارند.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت درحوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم