Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان گفت: در امتداد اجرای طرح ملی «مهربانی مهر» خیران داوطلب هلال‌احمر اصفهان در آذرماه امسال یک میلیارد ریال دیگر به دانش‌آموزان نیازمند استان چهارمحال و بختیاری کمک کردند.

شهریار انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اجرای طرح «مهربانی مهر»، اظهار کرد: طرح «مهربانی مهر» با مشارکت جوانان بشر دوست هلال‌احمر و خیران استان اصفهان در آستانه بازگشایی مدارس با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری به ویژه بین کودکان، نوجوانان و جوانان صورت گرفت تا بتواند حس نوع دوستی بین آحاد جامعه به ویژه دانش‌آموزان را گسترش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مهرماه امسال با اجرای این طرح در راستای شناسایی و کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری، جمع‌آوری کمک‌های خیران در قالب بسته‌های نوشت‌افزار، لوازم ورزشی و بازی‌های سرگرمی و فکری انجام شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان، تاکید کرد: اجرای طرح «مهربانی مهر» با مشارکت خیران داوطلب و جوانان بشر دوست اصفهانی در بخش بازفت استان چهارمحال و بختیاری همراه بود و کمک‌های مومنانه در آذرماه به مجتمع دانش‌آموزی شهرستان اردل رسید.

انصاری با بیان اینکه ارزش اقلام اهدایی به مجتمع دانش‌آموزی هلال‌احمر اردل بالغ بر یک میلیارد ریال است، تصریح کرد: همچنین ۵۰ تخته تشک طبی، ۴۹ تخته پتو، ۵۰ عدد ملحفه و ۱۰ تخته فرش از جمله اقلام اهدایی به دانش‌آموزان این مجتمع بود.

پیشتازی نیکوکاران اصفهان در کمک به همنوع

وی با اشاره به تأمین نیازهای دیگر این مجتمع، تصریح کرد: همچنین یک دستگاه تلویزیون ال ای دی ۴۳ اینج، ۱۰ عدد لامپ ۵۰ وات به همراه ۲۵ عدد سرپیچ و سه سری شیر آلات و لوازم تأسیسات به همت خیران داوطلب تهیه و به این مرکز اهدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان ضمن قدردانی از حمایت‌های خیران داوطلب و تلاش خستگی ناپذیر جوانان بشر دوست هلال‌احمر، خاطرنشان کرد: مشارکت در کار خیر حد و مرزی نمی‌شناسد و ما افتخار می‌کنیم به مردم نیکوکار اصفهان که علیرغم مشکلات اقتصادی در کمک به همنوع پیشتاز هستند.

کد خبر 537550

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هلال احمر اصفهان کمک های مردمی امداد گران فعاليت داوطلبانه مشارکت مردمی خیرین طعم مهربانی فعالیت های بشر دوستانه چهارمحال و بختیاری مشارکت خیران اقدامات بشردوستانه جمعيت هلال احمر کمک های بشردوستانه نوشت افزار مناطق محروم دانش آموزان کمک های مومنانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خیران داوطلب مهربانی مهر دانش آموزان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز

فرماندار شهرستان نیمروز از پیدا شدن جسد دو کودک غرق شده در این شهرستان پس از گذشت چند روز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین امینی‌راد، اظهار داشت: امروز پس از جستجوی چند روزه برای یافتن دو کودک گم شده در شهرستان نیمروز با کمک پهپادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی و مدیریت هلال‌احمر، جسد بی‌جان دو کودک در حالی که در آب غرق شده بودند توسط نیروهای امدادی هلال‌ احمر پیدا شدند.

فرماندار نیمروز، افزود: با توجه به مفقودی 2 کودک خردسال در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند. در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت