Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت صفری روز چهارشنبه، در دیدار با رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، افزود: در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد و بسیج سازندگی استان زنجان، هم افزایی مناسبی در ارائه خدمات اشتغال به اقشار نیازمند این استان شکل گرفته است .

وی با تاکید بر اینکه،کارکردهای بسیج و کمیته امداد در بخش های مختلف موجب شیرین تر شدن ذائقۀ دهک های پایین درآمدی جامعه از نظام ولایی می شود، تصریح کرد: بسیج و کمیته امداد هر دو مولود انقلاب بوده و به عنوان زیر مجموعه هایی از بیت ولایت خدمات خود در عرصه محرومیت زدایی با راهبرد امید آفرینی در جامعه و ارتقاء عزت نفس و کرامت انسانی اقشار نیازمند به جامعه هدف خود عرضه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با بیان اینکه اینکه تفکر بسیجی و روحیۀ جهادی، کلید واژه شکست هر بن بستی است، افزود: نهادینه شدن تفکر بسیجی و کار جهادی در همه بخش های جامعه، ضامن پیشرفت بوده و هم افزایی بسیج و کمیته امداد در سایه بهره گیری از تفکر انقلابی، ارزشی و بسیجی حاکم بر این نهادها، زمینه ساز ارائه خدمات اثربخش و ماندگاری در حوزه فقرزدایی و محرومیت زدایی به نیازمندان جامعه می‌شود.

صفری  همچنین خاطر نشان کرد: درکنار ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای اقشار نیازمند در قالب این تفاهم نامه همکاری، زمینه ارائه خدمات مهارت آموزی و آموزش های کسب و کار به 592 کارجوی نیازمند، کاریابی برای 72 مددجوی تحت حمایت، و بازاریابی و فروش محصولات تولیدی طرح های اشتغال ایجاد شده در قالب 26 غرفه فروش در بستر الکترونیک نیز فراهم شده است.

وی  با تأکید بر تداوم همکاری اثربخش دو نهاد انقلابی در سایر بخش ها از جمله تأمین مسکن برای مددجویان  تحت حمایت و حامی یابی برای فرزندان  ایتام و محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت های مشترک در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف موجب ارتقاء کارکردهای دو نهاد انقلابی در حوزه محرومیت زدایی شده و تلاش می کنیم با تقویت زمینه های همکاری فی‌مابین کمیته امداد و بسیج سازندگی، خدمات اثربخشی با رویکرد توانمندسازی به مددجویان  تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند این استان ارائه شود.

برچسب‌ها مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی اشتغال پایدار زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی اشتغال پایدار مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی اشتغال پایدار زنجان اقشار نیازمند استان زنجان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان

حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم خیر در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه ‌شود، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

آسوده گفت: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت، باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان عزیز  با بینش فرهنگی و اقتصادی در این زمینه بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور، ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی