Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@03:20:00 GMT

حضور ناگلزمان در مراسم توپ طلا؛ لوا تنها نیست

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۳۲۹۲

حضور ناگلزمان در مراسم توپ طلا؛ لوا تنها نیست

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، قصد دارد روبرت لواندوفسکی را در مراسم توپ طلا همراهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، مراسم اهدای جایزه توپ طلا روز دوشنبه در پاریس برگزار می‌شود و نامزدهای دریافت این جایزه برای مشخص شدن برنده نهایی گرد هم می‌آیند.

در هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌های بسیاری از سوی رسانه‌های معتبر اروپایی و همچنین بسیاری از کارشناسان و ستاره‌های سابق دنیای فوتبال درباره برنده این جایزه مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده‌ای باور دارند که این جایزه باید به لیونل مسی برسد و عده‌ای دیگر نیز کریم بنزما و جورجینیو را جز گزینه‌های اصلی دریافت توپ طلا می‌دانند.

با این حال بسیاری از فوتبال‌دوستان نیز باور دارند که توپ طلای 2021 متعلق به روبرت لواندوفسکی است که در دو فصل اخیر عملکرد خیره‌کننده‌ای را در خط حمله بایرن به نمایش گذاشته است.

 

 

پس از قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان 2020 بسیاری باور داشتند که بدون شک جایزه توپ طلا به این بازیکن لهستانی تعلق خواهد گرفت اما برگزارکنندگان این مراسم تصمیم گرفتند که به دلیل شیوع کرونا و شرایط ویژه‌ای که در فوتبال و مسابقاتش به وجود آورد، مراسم توپ طلا را برگزار نکنند.

این موضوع با اعتراض بسیاری از هواداران بایرن مونیخ نیز همراه شد که معتقد بودند جایزه توپ طلا بدون شک باید به این بازیکن می‌رسید و حالا نیز در انتظار اهدای این جایزه به بازیکن محبوب‌شان هستند.

لواندوفسکی روز دوشنبه در مراسم اهدای جایزه توپ طلا در پاریس حاضر خواهد شد و یولیان ناگلزمان و حسن صالح حمیدزیچ نیز این بازیکن را برای حضور دراین مراسم همراهی می‌کنند.

روزنامه آلمانی بیلد با اعلام این خبر مدعی شده که باشگاه بایرن به خوبی می‌داند که دریافت این جایزه تا چه حد برای این بازیکن ارزشمند است و قصد دارد حمایت کاملش از او را نشان دهد.

یولیان ناگلزمان نیز ارزش زیادی برای این ستاره تیمش قائل است و باور دارد که او یکی از ارکان اساسی موفقیت بایرن به حساب می‌آید و به همین دلیل تصمیم گرفته که لوا را در سفر به پاریس همراهی کند.

یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی یولیان ناگلزمان جایزه توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت

 جایزه نت پک و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران دقایقی پیش به فیلم ناهید صدیق اهدا شد. ناهید صدیق کارگردان، رضا محقق تهیه‌کننده و ایمان صدیق بازیگر در مراسم حضور داشتند.

جشنواره مسکو دومین جشنواره قدیمی جهان است و به‌عنوان یکی از جشنواره‌های رتبه الف جهان شناخته می‌شود. این رویداد ۱۹الی ۲۶ آپریل در مسکو در حال برگزاری است.

امشب، جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود و فیلم «آه سرد» در بخش مسابقه اصلی حضور دارد.

بازیگران فیلم «آه سرد» ایمان صدیق، علی باقری، محمد اشکانفر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی و برسام بهرامی هستند.

نت پک (NETPAC) یک سازمان پیشرو برای کشف و ترویج سینمای آسیا و اقیانوسیه است که در سال ۱۹۹۰ در دهلی نو تاسیس شده و دبیرخانه آن در حال حاضر در کلمبو در کشور سریلانکا قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم