Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه با مدیران تشکل ها و شرکت‌های داروی و تجهیزات پزشکی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در نشستی با حضور پیمان پاک معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت نمایندگان سازمان غذا و دارو ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیران ۲۶ تشکل و شرکت بزرگ تولیدکننده دارو و تجهیزات پزشکی موانع موجود برای صادرات تولیدات این شرکت ها و راهکارهای تسهیل این روند، بالاخص راههای مساعدت وزارت امور خارجه و معاونت دیپلماسی اقتصادی برای کاستن از این موانع و همکاری برای توسعه صادرات محصولات دارویی و تجهیزات پزشکی را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست روسای سندیکاها و مدیران عامل شرکت ها و صاحبان صنایع داروهای انسانی،داروهای نانوتک، تولیدکنندگان داروهای مکمل، تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و مواد اولیه دارویی و شیمیایی مهمترین موانع و چالش های پیش روی صادرکنندگان این حوزه را مطرح نمودند.

پیمان پاک رئیس سازمان توسعه تجارت نیز در این جلسه ، ضمن اعلام آمادگی این سازمان و وزارت صمت برای مساعدت جهت رفع موانع صادرات این نوع محصولات پیشنهاداتی را مطرح کرد.
در ادامه این نشست، دکترمهدی صفری نیز با بیان اینکه وزارت امور خارجه در زمینه معرفی محصولات شرکت های ایرانی در سایر کشورها، توجه به تهاتر محصولات ایرانی در فرآیند صادرات و ایجاد زمینه های قانونی فعالیت شرکت های ایرانی در سایر کشورها اقدامات لازم را انجام داده است، بر آمادگی وزارت امور خارجه و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برای کمک به رفع مشکلات و توسعه صادرات محصولات دارویی و تجهیزات پزشکی تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدی صفری شرکت های دارویی دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه تجهیزات پزشکی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، وزارت بهداشت فلسطین امروز دوشنبه درباره وضعیت بحرانی دارو و تجهیزات پزشکی در نوار غزه هشدار داد.

در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در این باره آمده است: با آغاز فصل گرما مخازن و انبارهای دارو و تجهیزات پزشکی در کل نوار غزه به دلیل کمبود سوخت برای راه اندازی تجهیزات سرمایشی، وضعیت بغرنجی پیدا کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به گرمای شدید هوا، داروها در معرض خطر فاسد شدن قرار گرفته و برای رفع این مساله باید واردات سوخت به نوار غزه در اسرع وقت انجام شود.

وزارت بهداشت فلسطین در پایان از نهادهای بین المللی و بشردوستانه درخواست کرده است که به سرعت در این موضوع وارد عمل شده و از وقوع بحران دارویی در غزه جلوگیری کنند.

کد خبر 6092113 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض