Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "علی قاسمی" روز چهارشنبه در نمایش اقتدار بسیجیان استان خراسان جنوبی که با حضور سردار سرلشکر "حسین سلامی" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار شد افزود: بسیجیان حاضر در خلق این اقتدار از گردان‌های امام علی (ع)، امام حسین (ع)، بیت‌المقدس، کوثر و فاتحین هستند.

وی گفت: به نمایندگی از ۲۷۳ هزار بسیجی خراسان جنوبی، مسوولان و مردم استان حضور سردار سلامی را در این همایش بزرگ گرامی می‌داریم و آمادگی خود را در جهت حفظ آرمان‌های امام راحل، منویات فرمانده معظم کل قوا و دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: در آستانه ۴۲ سالگی بسیج و طلیعه پنجم آذر، بسیجیان جان برکف خراسان جنوبی آمادگی کامل خود را برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل سپاه اعلام می‌دارند.

وی گفت: با شیوع ویروس کرونا هم در خراسان جنوبی آمادگی، هماهنگی و انسجام خوبی در تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه و محرومیت‌زدایی تحت نظر نماینده ولی فقیه استان در قالب ستاد کمک‌های مومنانه صورت گرفته و اقدامات خوبی انجام شده است.

همایش بزرگ بسیجیان خراسان جنوبی در پنجمین روز هفته بسیج با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان استانی برگزار شد.

۲۹ آبان تا پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

هزار و ۵۸۹ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم» در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان جنوبی هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان جنوبی هفته بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان جنوبی هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان انقلاب اسلامی خراسان جنوبی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از پاسداران که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد، بیان کرد: آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان، انسان بسیار والا و شایسته یکی از متفکرین انقلاب اسلامی بود و همه گفتمان حضرت امام را به خوبی تفسیر و تحلیل می‌کرد.

وی افزود: همواره باید تلاش کنیم که عقیده ما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی شود و پاسداران باید در گفتمان انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه باید ایمان و معنویت را از خود افزایش دهیم، ادامه داد: اگر خود را در تراز پاسدار انقلاب پالایش نکنیم در بسیار از مواقع دچار تزلزل خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: تلاش کنیم وحدت در گفتمان نظام که جزء مباحث اعتقادی حکومت و نظام اسلامی است را قوی کنیم.

وی اذعان کرد: باید نسبت به دیگران به عنوان پاسدار پرتحرک‌تر از دیگران در انجام مباحث دینی و اعتقادی و عقیدتی باشیم و در بدنه بسیج این مولفه را با نوآوری رشد دهیم.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این نشست بیان کرد: اگر سپاه امروز این جایگاه ارزشمندتر پیدا کرده و در قلوب همه مستضعفین عالم قرار گرفته به واسطه بعد معنوی و اعتقادی آحاد پاسداران است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت در کنار مردم بوده و نوع عملکرد و رفتار باعث شده در قلب مردم جای پیدا کند.

فرمانده سپاه سراوان ادامه داد: تلاش کنیم راه شهدایی که از انقلاب اسلامی پاسداری کردند ادامه دهیم، در بین نیرو‌های مسلح از سپاه انتظار بیشتری برای خدمت به مردم و حفظ نظام و انقلاب که از وظایف اصلی ماست.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف الگو باشیم و از پاسداری به خوبی پاسداری کنیم چرا که توفیق الهی به عنوان پاسدار نصیب ما شده و باید قدر دان باشیم.

وی تصریح کرد: ۲۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان با همکاری حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

در پایان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی امام‌جمعه شهرستان به همراه فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران مزار شهدای گمنام مدفون در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی