Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از فرماندهان سپاه پاسداران گفت: اندیشه و تفکر بسیجی تمامی معادلات استکبار جهانی و نظام سلطه را در منطقه بر هم زد و ایران به یمن این تفکر متعالی در ابعاد جهانی اثرگذار است.

به گزارش برنا از اراک، سردار حسین اکبری در آئین گرامیداشت روز بسیج در مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود: روزی که نیروی بسیج به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با هدف مقابله با هجمه تشکیل شد کسی تصور نمی‌کرد به‌عنوان اندیشه و مکتب در تمام جهان خودنمایی کند اما این نیروی ارزشمند اکنون قدرت جایگاه خود را نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروی مردمی بسیج در هر شرایطی که نیاز بوده پای کار آمده است و خدمات ماندگارش را به یادگار می‌گذارد و این سرمایه‌ای گرانمایه برای کشور محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه قدس بیان کرد: بسیجیان امروز را باید با یاران و انصار حضرت سیدالشهدا(ع) که در روز عاشورا با الگوی زمان شناسی و امام شناسی پشتیبان پیشوای خود ماندند تا به درجه رفیع شهادت نایل آمدند دانست و بزرگترین افتخار بسیجیان حرکت در مسیر انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

سردار اکبری اظهار داشت: نظام سلطه همواره در منطقه حضور داشته و در امور تمامی کشورها مداخله کرده و منابع آن‌ها را به یغما برده و تنها کشوری که مقابل زیاده‌خواهی‌های این قطب مخرب ایستادگی کرد، ایران بود چرا که تفاوت ما با دیگر کشورها این است که آن‌ها به خواسته استکبار و در راس آن‌ها آمریکا تن می‌دهند اما ایرانیان بر اساس آرمان‌های انقلابی و وعده‌های الهی و با فرهنگ بسیجی، ایثار و فداکاری مقابل استکبار ایستادگی می‌کند.

وی بیان کرد: براساس آموزه‌های دینی حاکمیت زمین متعلق به مستضعفان است و تمامی منابع حساس خدادادی نیز در جغرافیای این کشورها قرار دارد و نیروی بسیج میدان دار این وعده الهی خواهد بود.

سردار اکبری اولین جلوه بسیج را در دفاع مقدس دانست و گفت: بعد از آن در جنگ ۳۳ روزه، مشکلات امنیتی و نظامی در سوریه، عراق و یمن نیز این تفکر و اندیشه بسیجی بود که امنیت مسلمانان را در برابر نظام سلطه حفظ و توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد.

وی افزود: تلاش برای ناکارآمد نشان دادن دولت و حاکمیت و ناامید کردن مردم از آینده نظام اسلامی توطئه جدید دشمن از طریق فضای مجازی است و آحاد مردم باید نسبت به این توطئه دشمن هوشیار باشند.

 

انتهای خبر/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بسیج انقلاب اسلامی جهان عاشورا انقلاب ولایت فقیه ایران استکبار زمین دفاع مقدس جنگ مشکلات عراق یمن مسلمانان دولت نظام اسلامی فضای مجازی سپاه قدس هفته بسيج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سلطه گوگل با این موتور جست‌وجوی جدید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تکنو، گوگل چندین دهه است که تسلط بی‌سابقه‌ای بر صنعت موتورهای جست‌وجو داشته است و بیش از ۹۱درصد از سهم بازار را در سال۲۰۲۴ به‌خود اختصاص داده است. طی سال‌های اخیر موتورهای جست‌وجوی دیگری ازجمله بینگ، داک داک گو و حتی تیک تاک در تلاش برای سرنگونی این سلطنت بودند اما این غول جست‌وجو همچنان یک رهبر باقی مانده است.

اکنون، ChatGPT می‌تواند به‌طور بالقوه موتور جست‌وجویی را معرفی کند که ممکن است کاتالیزور مورد نیاز برای کنار زدن گوگل از تاج و تخت عرصه موتورهای جست‌وجو باشد. به‌گفته کارشناسان، این اپلیکیشن توانایی جست‌وجوی بینگ مایکروسافت را با مدل زبان ChatGPT ترکیب می‌کند تا نتایج جست‌وجوی دقیق‌تری ایجاد کند. با توجه به اینکه مایکروسافت یک سرمایه‌گذار بزرگ در OpenAI است، پیاده‌سازی‌ بینگ به‌نظر یک حرکت تاکتیکی و محتمل از سوی غول فناوری است.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit گواهی‌های SSL را برای یک دامنه جدید به نام «search.chatgpt.com» مشاهده کرد که ایده‌ای کاملاً ثابت برای موتور جست‌وجوی ChatGPT است. اگر URL را تایپ کنید، خطای ۴۰۴ یا سایر پیام‌های هشدار معمولی درباره وب سایتی که وجود ندارد، دریافت نمی‌کنید. بلکه فقط رمز مرموز «یافت نشد» روی صفحه ظاهر می‌شود. همه اینها نشان می‌دهد که جست‌وجوی ChatGPT در راه است.

بیشتر بخوانید:

این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!

اگر در سال‌های اخیر از هر فناوری هوش مصنوعی مولد استفاده کرده باشید، می‌دانید که چقدر این فناوری نوین می‌تواند برای جست‌وجو ارزشمند باشد. پاسخ‌های بسیار پیچیده‌تری به پرس‌وجوهای اساسی ارائه می‌دهد و از نظر نتایجی که ارائه می‌دهد بسیار زبان ساده‌تری دارد. به هرحال واقعیت این است که گوگل در زمینه هوش مصنوعی از OpenAI و مایکروسافت عقب‌مانده است.

کد خبر 849165 برچسب‌ها اینترنت - موتور جستجو شرکت گوگل شرکت مایکروسافت هوش‌ مصنوعی

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • پایان سلطه گوگل با این موتور جست‌وجوی جدید
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • تحریم عاملی برای خودکفایی و پیش برندگی در کشور شده است
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است