Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:06:13 GMT

فعالیت بسیج سراسر ترسیم کننده آینده روشن است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۳۵۰۰

فعالیت بسیج سراسر ترسیم کننده آینده روشن است

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی در گردهمایی بزرگ بسیجیان که صبح چهارشنبه در محل سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: خداوند متعال اراده خود را بر این قرار داده است تا به لشگر خود و نیروهای بسیجی قدرت و توان و سعه صدر داده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین مطرح کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرموده‌اند قوت و توان بسیج در عرصه‌های مختلفی بروز و ظهور دارد و امروز در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، سیاسی و تبلیغ دین و میزان اثزگذاری در این زمینه‌ها شاهدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رهبر عزیز ما پیشرفت‌های هسته‌ای، موشکی، مطالبه گری و عدالت خواهی بین المللی و دفاع از مظلومان عالم را مؤلفه قدرت بسیج معرفی کردند.

امام جمعه قزوین گفت: ویل دورانت از تاریخ نویسان بزرگ غربی در خاطرات خود می‌نویسد هیچ دینی به اندازه اسلام مردم را به قدرت دعوت نکرده و گفته در حالی بوده که هنوز بسیج و انقلاب اسلامی را ندیده بود و هنوز قدرت و عزت امام راحل ما به وقوع نپیوسته بود.

این مسئول تصریح کرد: ما قدرتمندیم چون بسیجی هستیم و خداوند متعال در قرآن کریم تصریح کرده که اگر دین را یاری کنید خدا یاور شماست، ما قدرت داریم چون توفیق طرفداری از حق داریم و نیز اگر خدا کسی را یاری کند هیچکس بر او قادر نخواهد شدآ ما پشتیبان و پیرو حماسه حسینی هستیم و همه اینها مایه قدرت ما است.

عابدینی یادآور شد: قدرت و اقتدار از آن خدا است و ضعف و زبونی برای دشمنان خدا است و ما با این گردهمایی می‌گوئیم که در رکاب امام زمان (عج) ایستاده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: همه فعالیت‌های بسیج سراسر امید، افتخار و نشانگر آینده روشن است و امیدواریم با همین پشتکار شاهد پیروزی بزرگ در زمینه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، هسته‌ای و موشکی باشیم و برای ظهور منجی عالم زیر فرماندهی امام مسلمین تلاش کنیم

کد خبر 5359788

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قزوین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت قزوین هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه زلزله کتاب و کتابخوانی آلودگی هوا بارش باران واکسن کرونا عکس استانها ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم روضه خوانی وعزاداری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.  سخنرانان در این مراسم به ذکر فضائل و مصائب امام جعفر صادق (ع) پرداختند.  همچنین مراسم روضه سنواتی شهادت امام جعفر صادق (ع) در موقوفه باغ دولت آباد یزد نیز برگزار شد.  در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مساجد، تکایا و حسینیه‌های یزد هم میزبان عزاداران، رییس مذهب جعفری هستند.

دیگر خبرها

  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • تفال به حافظ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به آب روشن می‌عارفی طهارت کرد..
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • حیات سراسر معرفت و فرزانگی امام جعفر صادق (ع)