Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:30:05 GMT

ایلام در ۲۴ ساعت گذشته فوتی کرونا نداشت

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۳۷۵۳

ایلام در ۲۴ ساعت گذشته فوتی کرونا نداشت

دکتر محمد کریمیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۵۳ ابتلای جدید کرونا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد و مجموع مبتلایان استان به ۶۵ هزار و ۹۷۲ نفر است.

وی با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان استان نیز ۶۴ هزار و ۸۶۹ نفر است، افزود: همچنین در شبانه روز گذشته ۲۸ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بسترهای استان ۱۰۸ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: از بستری های جدید هفت نفر مربوط به ایلام، چهار نفر آبدانان، یک نفر ایوان، پنج نفر چرداول، ۲ نفر دره شهر، سه نفر دهلران، یک نفر سیروان، ۲ نفر ملکشاهی و سه نفر نیز مربوط به مهران است.

دکتر کریمیان گفت: هم اکنون شهرستان های  چرداول، ایوان و ایلام در وضعیت نارنجی، هلیلان و بدره در وضعیت آبی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایلام ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودرو‌ها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیرو‌های راهداری بیش از ۳۸ مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

وی گفت: براساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در ۱۲ محور از شهر‌های این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی به فعالیت و استقرار ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۵۶ نیروی راهدار با ۳۱ دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کارگیری شد.

چشمه خاور ادامه داد: به هم استانی‌های گرامی توصیه می‌شود پیش از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان به سامانه اطلاع‌رسانی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بارش ها در ایلام
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت