Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@10:48:14 GMT

این زن با هر بار خندیدن، میمیرد!+ عکس

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۳۷۸۶

این زن با هر بار خندیدن، میمیرد!+ عکس

شوک احساسی معمولا باعث خستگی و نیاز به خواب می شود ؛ممکن است برای بسیاری این که خنده می تواند موجب چنین شک هایی باش یک اصطلاح قریب الوقوع باشد، اما پس از یک رویداد بخصوص استرس زا و ناراحت کننده، هستند.

به گزارش برنا؛ افرادی که اغلب پس از چنین شوک هایی ؛ احساسی کاملا غیر عادی دارند و در وضعیت های شدید انرژی زیادی را مصرف می کنند، بنابراین مغز برای مدت کوتاهی دچار اختلال می شود و می تواند اشتباها به خواب رفته یا .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. .

شوک های احساسی موجب خواب آلودگی در برخی افراد می شوند اما کسانی هستند که نسخه شدید این پدیده را رنج می برند مثل یکی از بیماران دکتر "صوفیه اریکسون " که هیچ نامی از بیمارش منتشر نشده است .

"صوفیه اریکسون" متخصص در صرع و اختلالات خواب عصبی مانند پاراسومنی ها و نارکولپسی می گوید در میان بیمارانی که دارم خانم جوانی هست که با هر بار خندیدن دچار مشکل جدی می شود ؛ به قدری جدی که اطرافیانش احساس می کنند شاید جان خود را از دست بدهد بله او هر بار که دچار شوک احساسی و خنده عمیق شود می میرد !

بله به همین سادگی او با هربار شوک شدید مغزش برای لحظاتی خاموش می شود و دوباره روشن شده و به کار خود ادامه می دهد ؛ او به دلیل این مشکل جدی که دارد سعی م یکند از جمع هایی که شاید خنده و هیجان در ان باشد دوری کند و حتی گاهی می ترسد به تنهایی به حمام برود چراکه اگر لحظه ای دچار شوک و ترس شود نیر ممکن است دچار چنین مشکلی شده و به علت تنها بودن کسی از بدشدن حالش مطلع نباشد و این به دلیل اختلالی است که بیشتر توضیح خواهم داد.

نارکولپسی یا خواب آلودگی بیش از حد، یکی از شایعترین انواع هیپرزومینیها است که معمولا با کاتاپلسیک همراه است. این زمانی است که احساسات قوی مثل خشم یا هیجان موجب شود افراد مبتلا به خواب عمیق بروند.

ما معتقدیم هر دو کاتاپلژی و نارکولپسی به علت اتونیا هستند و این یعنی آرامش کامل عضلات که به طور طبیعی در خواب خواب رخ می دهد ، که در زمان اشتباه رخ می دهد. هیچ درمان قطعی برای نارکولپسی وجود ندارد، اما بطور منظم و بیداری منظم می تواند موجب خواب آلودگی بیش از حد شود. بیماران با محرک ها درمان می شوند تا بیدار شوند.

داروهای ضد افسردگی برای درمان کاتاپلسیک مورد استفاده قرار می گیرند، به عنوان یک دارو به نام سدیم اکسایبات برای کمک به بیماران خواب در طول شب، کاهش احتمال خواب در روز است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی مغز خواب آلودگی خواب آلودگی خشم درمان درمان افسردگی دارو خنده مردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش وزن با این نوشیدنی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

با افزایش سوخت و ساز بدن، روند لاغری نیز تسریع می‌شود. در سال‌های اخیر مشخص شده است که برخی از نوشیدنی‌ها تاثیر زیادی در کاهش وزن دارند. اگر این نوشیدنی‌ها را در زمان شب مصرف کنید، همزمان تاثیر فوق‌العاده‌ای در بهبود خواب شما دارند. نوشیدنی‌هایی که فاقد کافئین هستند، علاوه بر کیفیت خواب، باعث افزایش سوخت و ساز بدن و عضله‌سازی هم می‌شوند. در ادامه به معرفی چندین روش لاغری با نوشیدنی می‌پردازیم.

 شیر یک نوشیدنی مقوی برای قبل از خواب: این کار در روز بعد اشتهای شما را کاهش می‌دهد.

 کاهش وزن با نوشیدنی آب انگور: اگر قبل از خواب ۱۰۰ گرم آب انگور خالص را بنوشید، باعث چربی سوزی در بدن می‌شود. 

 مصرف دمنوش بابونه در زمان شب: دمنوش بابونه چربی‌های اضافه بدن را می‌سوزاند تا گرمای بدن را تأمین کند. همچنین دمنوش بابونه باعث کاهش قند خون بدن نیز می‌شود. 

 کفیر یک نوشیدنی بی‌نظیر برای لاغری: نوشیدن یک لیوان کفیر قبل از خواب، باعث بهبود کیفیت خواب می‌شود. از سوی دیگر به روند لاغری نیز کمک می‌کند.

 آب یک نوشیدنی سالم برای لاغری: نوشیدن ۷ لیوان آب در طی شبانه‌روز برای سلامت بدن ضرورت دارد. با نوشیدن آب، روند لاغری در شما تسریع می‌شود. زیرا آب قدرت فوق‌العاده‌ای در چربی‌سوزی دارد.

 لاغری با نوشیدنی آب کرفس: نوشیدنی آب کرفس به سوخت و ساز بدن کمک می‌کند. در زمان خواب متابولیسم بدن افزایش می‌یابد که در روند لاغری تاثیر زیادی دارد. 

 ترکیب سرکه سیب و عسل: برای درست کردن این نوشیدنی، دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک قاشق عسل و یک فنجان آب ترکیب کنید. اگر این نوشیدنی را قبل از شام میل کنید، باعث سلامت روده‌ها و کارکرد بهتر سیستم گوارش می‌شود. سرکه سیب در طی شب افزایش سوخت و ساز بدن را به همراه دارد. از سوی دیگر میزان اشتهای شما را در روز بعد کاهش می‌دهد.

دیگر خبرها

  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • کاهش وزن با این نوشیدنی‌ها
  • خداحافظی احساسی: دیوار زرد اشک رویس را در آورد
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • ابراز شادمانی اد شیرن در اینستاگرام پس از صعود ایپسویچ تاون به لیگ برتر
  • عکس | پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش
  • فیلم/ تازه‌ترین خبرها از مناطقی که شب گذشته دچار سیلاب شدند