Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@19:56:39 GMT

وضعیت قرمز ماشین سازی تبریز با پنجره بسته

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۳۸۳۵

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به دلیل مشکلات عدیده مالی در وضعیت قرمز قرار دارد

ماین سازی تبریز 14 میلیارد تومان بدهی دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، تیم ماشین سازی تبریز در حال حاضر اصلا شرایط و وضعیت خوبی ندارد. پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته است و به همین خاطر بازیکنانی که با نظر علیرضا اکبرپور برای فصل جدید جذب شدند، قادر به حضور در مسابقات نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبرپور نیز با توجه به این شرایط در کنار تیم حضور ندارد و به این ترتیب ماشین سازی با استفاده ازبازیکنان رده پایه در مسابقات حاضر می‌شود.

حضور ماشین سازی در پله آخر لیگ دسته اول، زنگ خطری برای فوتبال آذربایجان شرقیست، چرا که سقوط این تیم به لیگ دسته دوم محتمل به نظر می‌رسد مگر اینکه هرچه زودتر عزمی جدی برای سروسامان دادن به اوضاع این باشگاه به کار گرفته شود. تنها راه باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی ماشین سازی پرداخت حدود 14میلیارد تومان بدهی است اما یونس قربانی مالک فعلی باشگاه اعلام کرده قادر به تامین چنین هزینه‌ای نیست.

با توجه به این مساله، مالک ماشین سازی در جلساتی که با مدیران هیات فوتبال آذربایجان شرقی داشته، از آمادگی برای واگذاری باشگاه خبر داده است. به همین دلیل مسئولان فوتبال استان در تلاش برای پیدا کردن نفر یا نهاد جدید برای قبول مسئولیت باشگاه هستند. با این وجود هنوز مالک جدیدی پیدا نشده و به این ترتیب ماشین سازی تا اطلاع ثانوی باید با همین شرایط به کار خودش ادامه بدهد.

از نگاه علیرضا اکبرپور تنها محمدرضا زنوزی می‌تواند حلال مشکلات ماشین سازی باشد و اوضاع این تیم را درست کند اما زنوزی نیز به صورت غیرمستقیم به هیات فوتبال آذربایجان شرقی اعلام کرده تمایلی برای بازگشت به ماشین سازی ندارد.

محمدجواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی فارس، در خصوص اینکه گفته می‌‌شود ممکن است مالکیت ماشین سازی به شهرداری تبریز برسد و جلسه چندروز گذشته با معاون شهرداری نیز این شایعه را پررنگ‌ کرده، گفت:

با شهرداری هیچ جلسه‌ای در این مورد نداشتیم. اصلا حرفی در خصوص واگذاری ماشین سازی به شهرداری مطرح نشده است. هیات فوتبال و همه مسئولین شهری و استانی مانند استاندار در تلاش هستند تا هرچه زودتر مشکلات ماشین سازی و دغدغه هواداران برطرف شود تا این تیم قدیمی و ریشه‌دار به شرایط خوبی برسد.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! نوری فر: سیگار کشیدن عوامل صدا و سیما یادمان نرفته!/ به هواداران ما هتک حرمت شد شهاب عزیزی خادم به دریافت حقوق نجومی متهم شد پل مرسون: کریستیانو رونالدو پاشنه آشیل منچستر یونایتد است تغییر نظر 3 نفر از 5 یاغی بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیات فوتبال ماشین سازی سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران

کنستانتینیو چیونگا در دیدار با مسئولان گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به تراکتورهای۴۷ و ۷۵ اسب بخار تولیدی تراکتورسازی اشاره کرد و افزود: تراکتور‌های ایرانی از لحاظ کمی و کیفی فراتر از تولیدات بسیاری از کشور‌ها پیشرو در این صنعت است.

وی همچنین صنعت داروسازی ایران را نیز منحصر به فرد دانست و گفت: تولیدات دارویی ایران در زیمبابوه استفاده می‌شود که بسیار راضی کننده است.

وی روابط کنونی ایران و زیمبابوه را مطلوب دانست و اظهار کرد: این روابط باید در زمینه‌های اقتصادی بیش از پیش توسعه یابد.

کنستانتینیو چیونگا چند روز پیش با رئیس جمهور و معاون اول رییس جمهور کشورمان نیز مذاکراتی داشته است. پیش از این تراکتورسازی ایران آمادگی ایجاد خط مونتاژ در زیمبابوه را اعلام کرده بود.

 تراکتورسازی ایران اکنون با ۹ شرکت اقماری در تبریز ۲ شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و ۲ شرکت در بیرون از مرز‌های ایران اسلامی، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار در کشور است و در زمان حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به تراکتور را تامین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی