Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار خوزستان گفت: طرح‌های و پروژه‌های عمرانی دولت در استان خوزستان از جمله بازسازی مناطق آسیب دیده از بحران‌های مختلف، به کمک بسیج نیاز دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز ، صادق خلیلیان امروز چهارشنبه در اجتماع بزرگ بسیج استان خوزستان در مرکز فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) با بیان اینکه دولت برای رسیدن به اهداف عالی خود به کمک مردم و به خصوص بسیج نیاز دارد، اظهار داشت: در طی چند سال اخیر به خوبی شاهد بودیم که هرگاه بحران و مسئله جدی در استان از جمله شیوع ویروس کرونا، سیل، تنش آبی و زلزله و سایر حوادث رخ داد، بسیج اولین قشر و شاید پیش از سایر دستگاه‌های امدادی در محل بحران حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این روحیه بسیجی ما را یادآور دوران پرافتخار دفاع مقدس می‌اندازد که بسیجیان با چه شوقی به مقابله با دشمن تا دندان مسلح می‌رفتند و در این راه مهمترین دارایی خود یعنی جان خود را به خطر می‌انداختند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: حضور در میان شما برای من باعث افتخار است و عضوی از خانواده بسیج بودند نیز برایم افتخار مضاعف است.

طرح "هر بسیجی حامی یک یتیم" در استان خوزستان به‌زودی اجرایی می‌شود برنامه ویژه بانک ملی ایران برای تامین مالی صنایع استان خوزستان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان: برای حل مشکلات مناطق محروم در حاشیه اهواز از همه ظرفیت‌ها استفاده شود

خلیلیان با اشاره به اهمیت حضور مردم در عرصه مدیریت کشور بیان داشت: انقلاب اسلامی با نظر و رای مردم شکل گرفت و پس از آن نیز در تمام عرصه‌های مدیریتی نظر و رای مردم جزو اصول اولیه بوده که نمونه آن در رای به قانون اساسی، حضور مردم در انتخاب نمایندگان خبرگان برای انتخاب شخص رهبری، انتخاب رئیس جمهور و نمایندگان مجلس نمونه بارز از نقش آفرینی مردم در عرصه مدیریتی کشور است.

وی ادامه: نقش آفرینی اجتماعی فقط در عرصه انتخابات خلاصه نمی‌شود  و امروز شاهد آن هستیم که نیروهای مردمی با عنوان بسیج در تمام مسائل اجتماعی، فرهنگی، نظامی و سیاسی نقش آفرینی درخشان دارند و این علت اصلی افتخار داشتن عنوان بسیجی است.

استاندار خوزستان در خصوص تصمیم دولت برای رفع مسائل استان گفت: دولت تصمیم خود را بر رفع مسائل استان جزم کرده است و در این خصوص هیچگونه تعلل و ابهامی ندارد اما کمی زمان بر است.

وی در انتها ادامه داد: امیدواریم با کمک مردم و به خصوص حضور در صحنه سازندگی استان توسط بسیج، اهداف عالیه خود را برای رسیدن به استانی آباد، پیشرفته و شایسته نظام اسلامی و مردم فهیم آن برسیم.   

انتهای پیام/ 331/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمد زهرایی ظهر پنجشنبه در نشست خبری هفته جهاد خدمت‌رسانی اظهار کرد: مسؤولان هنوز نپذیرفتند که باید کار را به مردم بسپاریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به جایگاه رسانه در تحقق شعار سال اشاره و خاطر نشان کرد: اگر جریان رسانه راه بیندازیم می‌توانیم در جنگ اقتصادی در برابر دشمن بایستیم و دشمن را مغلوب کنیم.

وی با بیان اینکه الگوی مصرف در اقتصاد نقشی اساسی دارد، تصریح کرد: در جنگ تمام عیار با جبهه استکبار قرار داریم و در جنگ اقتصادی هر کسی به فراخور توان خود باید هزینه کند که بسیج سازندگی در این عرصه پیشگام است.

زهرایی گفت: در راستای تصویب طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی، ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی برنامه‌ریزی شد و امروز در آغاز هفته جهاد خدمت‌رسانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: خراسان‌رضوی ۹ تیم جهادی دارد و قدمت آن نیز بسیار بالاست و عصر امروز با حضور در شهرستان بردسکن، پروژه‌های آب‌رسانی و آسفالت «شهرآباد» و ۱۵ روستای اطراف را به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: یک‌هزار و ۱۰۲ پروژه حوزه مسکن، ۶۲ پروژه آسفالت و اصلاح معابر، ۸۵ پروژه آب‌رسانی، ۳۸ پروژه آب و کشاورزی و یک هزار و ۵۳۱ پروژه مرمت مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی به بهره‌برداری خواهد رسید.مجموعه‌های کمیته امداد، جهاد کشاورزی، استانداری، آب و فاضلاب و بنیاد مسکن ما را در این امر مهم یاری رسانده‌اند که از تمامی این دستگاه‌ها تقدیر می‌کنیم.

زهرایی بیان کرد: برای سال ۱۴۰۳ و از محل تبصره ۲ تسهیلات اشتغال‌زایی مجلس، مبلغ ۳.۲ همت برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6095155

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی