Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

تعدادی از رانندگان ترانزیت با انتشار متنی در شبکه های اجتماعی با برشمردن فهرستی از مشکلات موجود در مرزهای باشماق و بازرگان، پیگیری و رفع این مشکلات را از مسئولان امر خواستار شدند.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از متن منتشر شده از سوی این رانندگان آمده است: به منظور مرتفع شدن برخی موانع و مشکلات عینی رانندگان، به بیان پاره ای از آنها در مسیر ترانزیتی باشماق و بازرگان می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این متن فهرست برخی مشکلات مرزهای باشماق و بازرگان به شرح زیر بیان شده است:

1. عدم رسیدگی به مشکلات گمرک باشماق توسط مسئولان این گمرک از جمله:

الف. عدم آسفالتریزی محوطه داخل گمرک

ب. عدم وجود سرویس های بهداشتی و محل استحمام و استراحتگاه در شان رانندگان

ج. وجود هرج و مرج داخل گمرک به ویژه تردد افراد ناشناس که با هدف دزدی های شبانه در پارکینگ انجام می پذیرد.

بیشتر بخوانید: دستور شناسایی قاچاقچیان سوخت در مرز باشماق صادر شد مرگ راننده ترانزیت در درگیری با قاچاقچیان؟

د. وجود افرادی با ظرف 20 لیتری گازوئیل که ظروف مذکور را در داخل تانکرهای خالی قیرکش قرار داده و با هماهنگی همدستانشان در آن سوی مرز آنها را برداشته و در صورت مشاهده راننده و اعتراض به عمل مربوطه، اقدام به ضرب و شتم آنان کرده و متاسفانه اخیرا نیز راننده ای به نام «میرعلی پورکریمیان» از  شهرستان خوی متوجه امر شده که پس از معترض شدن آن افراد با وی درگیر شده و سبب مصدومیت و فوت وی شدند.‌

ه. وجود بیش از حد سگ های ولگرد در داخل محوطه گمرک  و عدم پاکسازی این حیوانات

و. تجمع و انباشت زباله

 ز. حضور قاچاقچیان در این مرز که به هر نحوی موارد و وسایل قاچاق را در کامیون بدون اطلاع رانندگان جاسازی کرده که موجبات به دردسر افتادن رانندگان را فراهم می کنند.

۲. درخواست از مدیریت پایانه های کشور و پلیس راهور در مورد غیر معقول بودن مبلغ پروانه های ترانزیتی صادر شده توسط مسئولان مرز باشماق به طرف کلیه مرزهای خروجی کشور.

۳. جاسازی سیگار و مواد مخدر و سوار کردن اتباع خارجی در مرز بازرگان توسط افراد قاچاقچی بدون اطلاع رانندگان و عدم برخورد کادر گمرک با آنان.

۴. نابسامانی نوبت دهی در تیر پارک «آنا وطن» بازرگان و در مواردی ناحق کردن نوبت دیگر رانندگان که موجب تبعیض و بی عدالتی در بین رانندگان می شود.

به گزارش تین نیوز، در ادامه این متن، پیشاپیش از حسن توجه و مساعدت و دستور پیگیری نهادها و سازمان ذیربط جهت حل مشکلات قشر رانندگان،  تشکر و قدردانی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی باشماق گمرک پلیس راهور مواد مخدر مرز بازرگان مرز باشماق قاچاق سوخت استراحتگاه رانندگان رانندگان ترانزیت گمرک باشماق قتل راننده کامیون جاسازی مواد مخدر در بار کامیون جاسازی سوخت قاچاق در کامیون جاسازی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تعقیب و گریز قاچاقچیان چوب | ویدئو

دریافت 23 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این استان دارای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار مرتع و ۱۸۸ هزار هکتار عرصه جنگلی است.

کد خبر 847431 منبع: ایرنا برچسب‌ها قاچاق خبر مهم گیاهان و درختان استان آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • لحظه تعقیب و گریز قاچاقچیان چوب | ویدئو
  • رشد ۶۵ درصدی ترانزیت مبدأ در مرز باشماق
  • گاف دولتی در اعلام خودرو‌های وارداتی دپویی
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی