Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور، رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان پیش از ظهر امروز در  همایش  اقتدار بسیجیان شهرستان دهاقان  با تبریک  چهل و دومین سالگرد تأسیس نهاد بسیج به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: مردمی بودن  بسیج  بسیار حائز اهمیت است و با حضور مردم و تحمل رنج  و سختی فراوان  انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست و اگر حضور جدی و چشم‌گیر بسیج نبود، انقلاب ما نیز مانند سایر کشور‌ها دچار شکست می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که حفظ انقلاب  با مردم است، افزود: مردم عزیز نقش اول را در این انقلاب دارند و خیلی‌ها گمان می‌کردند بسیج پس از انقلاب  کاربردی ندارد و منحل می‌شود، اما بسیج ماند و در عرصه‌های مختلف  یاور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و هست.

طالب‌پور ادامه داد: بسیج تشکیل شد تا  اقدامات مردم پراکنده نباشد و  در قالب بسیج حرکت کنند و اهداف بسیج را دنبال کنند؛ بسیجی باید بصیرت داشته باشد و باید بدانیم دشمنان ما چه نقشه‌ای برایمان کشیده‌اند.

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان  با بیان این‌که باید با جنگ نرم دشمن مقابله کنیم گفت : وظیفه بسیج و بسیجیان است که با جنگ نرم دشمن مقابله کنند؛ امروزه باید  بسیجیان میدان‌دار مساجد باشند و هر کدام در هر حوزه‌ای تخصص دارد در مساجد فعال باشد و بسیجیان  باید یار نظام و رهبر معظم انقلاب  و  آماده اجرای دستورات ایشان باشند.

وی با اشاره به ایثار و جان‌فشانی‌های بسیجیان گفت: بسیجیان جان بر کف همیشه ثابت کرده‌اند که از جان و مال خود برای خدمت به خلق‌الله می‌گذرند و در بحران کرونا  بسیجیان با همراهی دولت جدید در طرح شهید سلیمانی توانستند کشور را از شرایط قرمز خارج کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور

 سرهنگ محمد محمودوند در جمع خبرنگاران در رابطه با برگزاری اردو‌های راهیان‌نور غرب کشور اظهار داشت: اعزام بسیجیان به مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور غرب کشور بنا بود در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت انجام شود که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز.
به روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه موکول شد.
وی افزود: در راستای افتتاح اردو‌های راهیان نور ۱۴۰۳، تعداد سه هزار نفر از بسیجیان محلات و اقشار به ارتفاعات بازی دراز اعزام خواهند شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:
اردو‌های راهیان نور، یک اقدام مهم در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز