Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در این آیین اظهار داشت: مشکلات موجود در جامعه به خصوص مشکلات استان گیلان با روحیه بسیجی و با کمک همه مسئولان برطرف می شود.

وی افزود: اگر امروز در بخش بهداشت و درمان بیشترین میزان واکسیناسیون مرحله اول را در سطح کشور داریم ، به دلیل طرح شهید سلیمانی و حضور بسیجیان است که بیش از ۹۰ درصد از مردم واجد شرایط گیلان در مرحله اول واکسینه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: بسیجیان در همه بخش ها و رفع مشکلات موجود برای خدمت رسانی پیشگام هستند که نمونه بارز آن را می توانیم پس از بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله را مشاهده کنیم که بسیجیان برای کمک رسانی و خدمت به مردم پیشقدم هستند.

استاندار گیلان به داشتن روحیه جهادی و تفکر بسیجی برای ارایه خدمت اشاره و بیان کرد:  و نیروهای جوان دارای روحیه بسیجی را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات در اسرع وقت برطرف شود و آنچه که شایسته مردم گیلان است را در این استان فراهم کنیم.

عباسی اضافه کرد: به طور حتم تا زمانی که روحیه بسیجی در کشور وجود داشته باشد ، هیچ دشمنی جرات نمی کند که به خاک ایران اسلامی چشم طمع داشته باشد و تاکنون نیز با همین تفکر بسیجی و حضور بسیجیان ، تمامی نقشه های شوم دشمنان ما خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج و واژه بسیجی در نظام جمهوری اسلامی، منحصر به فرد است و نمی تواند در یک تشکیلات به خصوصی بگنجد چون بسیج یک تفکر و فرهنگ است و یکی از مولفه های مهم فرهنگ بسیجی، معامله با خداست چون بسیج برای خدا و رسیدن به معشوق خود، همه داشته هایش را فدا می کند.

استاندار گیلان اظهار کرد: سرباز ولایت بودن نیز دیگر مولفه مهم بسیج است که با یک اشاره ولایت، حرکت بصیرانه خود را در همه عرصه ها به اثبات می رساند و یک بسیجی اجازه نمی‌دهد که در دام فتنه گرفتار شود و با اطاعت از ولایت ، خود در صحنه ها حضور می یابد و دشمنان را ناامید می کند و حماسه های باشکوهی را خلق می کند.

وی گفت: یکی دیگر از مولفه های مهم بسیج ، مقاومت است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهدیم که دشمنان ما با تحریم های ظالمانه اقتصادی ، سیاسی و سایر تحریم ها می خواستند به کشور ما آسیب برسانند اما ملت ما مقتدرانه مقاومت کردند و دشمنان نیز از وضع تحریم های خود ناامید شده اند.

استاندار گیلان افزود: شجاعت نیز یکی دیگر از مولفه های مهم بسیج است که نمونه بارز آن را چندی پیش شاهد بودیم که چگونه نیروهای نظامی ما مقابل ناوهای استکبار ایستادگی کردند تا حق ملت ایران را بگیرند و اگر امروز اقتدار موشکی داریم و در دل دشمنان ما وحشت افتاده ، به دلیل بسیجی بودن ملت ما است.

مراسم نمایش اقتدار بسیجیان استان گیلان روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان ، استاندار این استان ، فرماندهان سپاه و بسیجیان در مصلای شهرستان رشت برگزار شد.  

برچسب‌ها استانداری گیلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری گیلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان استانداری گیلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان هفته بسیج استاندار گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع تصرفات غیر قانونی در آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده گفت:  ۱۴ فقره ساخت و ساز غیرمجاز با دستور موقت و هشت مورد با حکم قطعی، در زمین‌های زراعی بهمن و صغاد، اکبر آباد صغاد و مهدی شهر شفیعی آباده قلع و قمع شد.
مهدی امینی افزود: این اقدام در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و همچنین تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها در این شهرستان ادامه دارد.
وی با هشدار به سازندگان بنا، تفکیک و قطعه بندی زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها از مردم خواست از خرید ملک‌های بدون مجوز که در زمین‌های زراعی و باغی است خودداری کنند و قبل از خرید برای صحت معامله از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان استعلام بگیرند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده تاکید کرد: شهروندان هرگونه تغییر کاربری در زمین‌های کشاورزی را می‌توانند از طریق تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند تا از سود جویی ‏برخی افراد و تخریب زمین‌های کشاورزی که ضامن امنیت غذایی جامعه است ، جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار گیلان از سد «دیورش» در رودبار
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند
  • قلع و قمع تصرفات غیر قانونی در آباده
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان