Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهر، نشست مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با بانوان بسیجی، مدیران و بانوان فرزند شهید شاغل در منطقه ۵ با حضور شهردار این منطقه برگزار شد. در ابتدای این نشست صمیمانه گزارشی از وضعیت و دغدغه‌های بانوان شاغل در منطقه، درخواست‌های آنان و وضعیت زنان منطقه ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در ادامه نشست، با بیان اینکه اگر دریای انرژی زنان احیا شود به تمام فضاهای شهری جان می‌دهد، اذعان داشت: خانواده ما، محله ما و شهر ما زنده می‌شود به زنده بودن زنان آن. معتقدم فضاهای اجتماعی و فرهنگی شهر، محله و خانواده ما آسیب دیده و این زنان هستند که با خلق ربط‌هایی موثر و عمیق، راه‌حل این فضای آسیب‌دیده به شمار می‌روند.

وی افزود: زنان ما برای بهبود شرایط خود، خانواده و شرایط پیرامونی به شدت انگیزه دارند. باید از این پتانسیل‌ها و امکان‌ها برای بهبود شرایط استفاده کرد. زن محیط را زنده می‌کند و زمانی این پتانسیل نهفته می‌ماند که آن زن و یا محیط پیرامونی به این میزان از تاثیرگذاری باور نداشته باشد.

اردبیلی با بیان اینکه ذات زنان قابلیت خلق مدیریت کارآمد در حیطه‌های متنوع را دارد، ادامه داد: امکان هم‌افزایی بین محیط خانه و محیط کار وجود دارد. زنی که در محیط خانه آرامش داشته باشد، در محیط کار، کارآمدی بیشتری دارد و زنی که در محیط کار حس موثر بودن دارد، مادر بهتر و شادتری به خانه برمی‌گردد. اگر این هم‌افزایی رخ دهد، امکان تغییرهای بزرگ در محیط پیرامونی ایجاد می‌شود.

وی افزود: زنان نباید مسئله شهر تهران باشند، بلکه باید حلال مسائل تهران باشند. این باور را باید عینی و عملیاتی کنیم.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ نیز در این نشست با بیان اینکه موظف هستم آرامش روانی تمامی همکاران، به ویژه بانوان را تامین کنم، اظهار داشت: اگر بتوانیم آرامش، انگیزش، نشاط و انرژی را در میان همکاران تزریق کنیم، روزهای بهتری را پیش رو خواهیم داشت.

کد خبر 639330 برچسب‌ها شهردارى تهران زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهردارى تهران زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از به سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از 20 تا 24 اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)
مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)
فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)
غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)
الهه جاویدان (بوشهر)
مینا ایری (گلستان)
زینب اسماعیلی (مازندران)
راحیل جعفری (فارس)
کیمیا نوری (تهران)
فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)
سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)
رقیه جلال نسب (خوزستان)
مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)
کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)
مائده بیرنگ (گیلان)

دیگر خبرها

  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان