Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی فردا(چهارشنبه) با برگزاری هشت دیدار به انجام می‌رسد که پرسپولیس در یکی از مسابقات از ساعت ۱۸ میزبان صنعت نفت آبادان است.

سرخپوشان تهرانی که در سه هفته اخیر رنگ برد را ندیده‌اند به مصاف تیمی می‌روند که دقیقا در ۲ هفته اخیر از باخت دور شده و وضعیت مناسبی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیست و یکمین تقابل ۲ تیم پرسپولیس و صنعت نفت در تاریخ لیگ برتر خواهد بود.

در ۲۰ جدال پیشین ۱۴ برد برای تیم پایتخت‌نشین، ۲ پیروزی برای نماینده استان خوزستان و چهار تساوی حاصل شده است. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هیچ باختی برابر حریف سرسخت خود نداشته و به ۹ برد و یک تساوی دست پیدا کرده در آبادان نیز کفه ترازو به سود سمت سرخپوش ماجراست. پنج برد، ۲ شکست و سه تساوی برای پرسپولیس در خانه حریف به ثبت رسیده است.

تیم یحیی گل‌محمدی در حالی مهیای این دیدار خواهد شد که پرسپولیس در هشت مصاف پیشین با صنعت نفت شکستی نداشته و ۶ برد و ۲ تساوی به ارمغان آمده است. آنها در پنج رویارویی اخیر گلی نیز از حریف خود دریافت نکرده‌اند. آنها به دنبال این هستند تا ضمن بازگشت به روند پیروزی‌های سه هفته نخست، اولین کلین‌شیت لیگ بیست و یکم را نیز ثبت کنند.

آخرین پیروزی صنعت نفت به دیدار برگشت لیگ شانزدهم برمی‌گردد که شاگردان فیروز کریمی با گل علی عبدالله‌زاده از سد تیم برانکو ایوانکوویچ گذشتند. از آن مسابقه ۱۶۹۸ روز یا چهار سال و هفت ماه و ۲۲ روز می‌گذرد و صنعت نفت در این مدت به توفیق خاصی در لیگ مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ نرسیده است.

علیرضا منصوریان نیز آخرین حضورش در لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی برای دیدار با پرسپولیس با شکست همراه بود. آلومینیوم اراکِ تحت هدایت او با ۲ گل به پرسپولیس باخت. در آن بازی شهریار مغانلو و مهدی ترابی موفق به گلزنی شدند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان فیروز کریمی برانکو ایوانکوویچ علیرضا منصوریان ورزشگاه آزادی شهریار مغانلو یحیی گل محمدی آلومینیوم اراک مهدی ترابی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان فیروز کریمی باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان فیروز کریمی برانکو ایوانکوویچ علیرضا منصوریان ورزشگاه آزادی شهریار مغانلو یحیی گل محمدی آلومینیوم اراک مهدی ترابی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!