Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان معرفی ۴۱ عضو هیئت‌ علمی، دانش‌آموخته و پژوهشگر برگزیده سی‌امین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تهران؛ محمدرضا نقوی، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت پژوهشی دانشگاه تهران در حاشیه چهارمین نشست شورای اجرایی سی‌امین جشنواره پژوهش و فناوری این دانشگاه گفت: در این دوره جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، ۴۱ برگزیده در سه بخش اعضای هیأت علمی، دانش‌آموختگان و کارشناسان برتر معرفی و تقدیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برگزیدگان شامل ۶ استاد پیشکسوت، ۷ عضو هیأت علمی برجسته، ۸ عضو هیأت علمی نمونه، ۷ عضو هیأت علمی جوان، ۵ دانش‌آموخته دکتری، ۳ دانش‌آموخته مقطع کارشناسی‌ارشد و سه کارشناس برتر دانشگاه تهران و همچنین ۲ عضو هیأت علمی برگزیده از دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌شوند.

نقوی درباره معیار‌های انتخاب این برگزیدگان، اظهار کرد: دانشکدگان و دانشکده‌های دانشگاه تهران تا اول آبان ماه مهلت داشتند تا تعدادی از اعضای هیأت علمی، دانش‌آموختگان کارشناسی‌ارشد و دکتری و همچنین کارشناسان پژوهشی خود که در یکسال اخیر و بر اساس آئین‌نامه‌های موجود دارای شاخص‌های کمی و کیفی برتری در حوزه پژوهشی و فناوری بوده‌اند را به معاونت پژوهشی دانشگاه معرفی کنند.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت پژوهشی دانشگاه تهران با بیان اینکه سی‌امین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، ۲۲ آذر ماه با معرفی ۴۱ عضو هیات‌علمی، دانش‌آموخته و پژوهشگر برگزیده در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، ادامه داد: شورای پژوهشی دانشگاه تهران نیز اعضای هیأت علمی، دانش‌آموختگان و کارشناسان معرفی‌شده از سوی دانشکدگان و دانشکده‌های دانشگاه تهران را بر اساس آئین‌نامه‌های انتخاب برگزیدگان جشنواره پژوهش و فناوری مورد بررسی و در مقام قیاس قرار داد و در نهایت ۴۱ برگزیده برای سی‌امین دوره جشنواره انتخاب شد.

به گفته وی، همزمان با سومین روز از هفته پژوهش و فناوری امسال، اساتید، دانش‌آموختگان و کارشناسان برتر دانشگاه تهران در حوزه پژوهش و فناوری با اهدای جوایز و تندیس، معرفی و تقدیر می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران معرفی برگزیدگان جشنواره پژوهش جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران پژوهشی دانشگاه دانش آموختگان عضو هیأت علمی دانش آموخته سی امین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود