Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@23:15:23 GMT

نسخه فضایی گوشی پرچمدار ZTE Axon 30 Ultra

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۴۹۹۷

نسخه فضایی گوشی پرچمدار ZTE Axon 30 Ultra

فرارو- شرکت ZTE قبلاً اعلام کرده بود که این شرکت نسخه جدیدی از گوشی هوشمند پرچمدار فعلی خود Axon 30 Ultra را در ۲۵ نوامبر (۴ آذر ماه) در چین عرضه خواهد کرد که با نام ZTE Axon 30 Ultra Space Edition شناخته می‌شود. حالا این شرکت با انتشار تیزر‌های جدید، از وجود فناوری Image Fusion برای افزایش کیفیت عکس در پنل پشتی این گوشی پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، شرکت ZTE روز چهارشنبه ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان ماه) به طور رسمی نسخه ویژه‌ای از گوشی پرچمدار ZTE Axon 30 Ultra Space Edition را معرفی کرد که قرار است با مشخصات جالب توجهی همچون ۱۸ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی، روانه بازار شود. این یک رکورد جالب توجه در پیکربندی گوشی‌های جهان محسوب می‌شود و در واقع این نسخه ویژه، اولین گوشی در جهان است که از ۱۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. اما گویا سورپرایز‌های ZTE درباره این گوشی به پایان نرسیده و این شرکت اکنون تأیید کرده که دوربین‌های چهارگانه این گوشی به فناوری Image Fusion برای افزایش کیفیت عکس، مجهز شده است.

جهت اطلاع، فناوری Image Fusion اساساً عکس‌های گرفته شده با لنز‌های دوربین مختلف را در یک تصویر واحد ترکیب می‌کند تا ویژگی‌هایی مانند وضوح بالاتر، عملکرد بهتر در نور کم، سطوح نویز پایین‌تر و ... را ارائه دهد. پیش از این، شرکت ZTE تعدادی تصاویر با وضوح بالا از گوشی هوشمند ZTE Axon 30 Ultra Space Edition را منتشر کرده بود که نام تجاری خاص TAIKONAUT و یک فضانورد چینی را نشان می‌داد. این تصاویر تأکید ویژه‌ای به قدرت بالای دوربین گوشی و میزان قابل توجه وضوح آن در شرایط بسیار کم نور اشاره دارد و اکنون ما می‌دانیم که این قابلیت به لطف فناوری Image Fusion محقق شده است.

ما انتظار داریم که بقیه مشخصات این نسخه ویژه با گوشی فعلی Axon 30 Ultra یکسان باقی بماند هرچند که در این فاصله اندک ممکن است ZTE بازهم ما را با مشخصات جدیدی سورپرایز کند. به هرحال این نسخه ویژه نیز ممکن است دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز، نسبت تصویر ۲۰:۹ و محافظ Corning Gorilla Glass 5 باشد.

در زیر کاپوت، دستگاه از پلتفرم موبایل کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸، همراه با رم LPDDR5 و فضای ذخیره سازی UFS ۳.۱ پشتیبانی می‌کند. در بخش دوربین، یک دوربین چهارگانه در پشت وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز با زاویه دید عریض ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی فوق عریض با FOV ۱۲۰ درجه و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو است. در قسمت جلویی این گوشی هوشمند یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و تماس تصویری دارد. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید است و از باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند که از شارژ سریع ۶۶ واتی بهره می‌برد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

منبع: فرارو

کلیدواژه: فناوری Image Fusion نسخه ویژه یک دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،فروشنده‌های موبایل آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ با پارت‌نامبر CH را در این محدوده می‌فروشند، اما بابت آیفون ۱۳ پرو مکس یک ترابایت با پارت‌نامبر ZAA تا ۱۳۵ میلیون قیمت می‌گذارند.

ردمی A ۲ پلاس شیائومی جزو گزینه‌های پیشنهادی برایی خرید ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار است که چهار میلیون فروخته می‌شود. این وسط می‌توانیم از پوکو X ۶ پرو شیائومی به‌عنوان یکی از قلدرترین میان‌رده‌های بازار اسم ببریم که در دسته گوشی‌های ۱۷ میلیونی قرار می‌گیرد.

گلکسی A ۵۵ سامسونگ قیمت بیشتری دارد و این یکی تا ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است. قیمت روز پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸،

۹ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۳۵ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)