Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رزمایش اقتدار بسیج در شهرستان بندر ماهشهر با حضور جمعی از مسئولین شهری و ائمه جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

در ابتدا فرمانده ناحیه مقاومت این شهرستان گفت: بسیج همواره یار ولایت و همراه و هم مسیر رهبر انقلاب بوده است و اینکه امروز بسیج به چنین جایگاه ویژه‌ای در کشور دست یافته از منویات رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد پاسدار علی فرحانی افزود: توجه خاصه رهبر انقلاب به بسیج سبب شده تا روحیه خود باوری در این «شجره طیبه» بوجود آید و همین روحیه سبب شده تا امروزه بسیج در تمامی عرصه‌ها خوش بدرخشد.

در ادامه فرماندار و رییس عالی شورای تامین گفت: هیچ شخصی نمی‌تواند دلاورمردی‌های بسیجیان را در ۸ سال دفاع مقدس فراموش کند، زیرا شاید اگر همت بسیجیان نبود در همان سال‌های ابتدایی جنگ تحمیلی قافیه را به دشمن می‌باختیم.

فریدون بندری افزود: امروز در حسینیه ثارالله شهرستان بندر ماهشهر و در حضور مقبره ۲ شهید گمنام باید بگوییم که مدیون رشادت‌های بسیجی وار این بزرگوارانیم و برگزاری این رزمایش‌ها برای قدردانی هرچه بیشتر از خانواده معزز این شهداست و امیدواریم که ما هم از رهروان حقیقی این شهدا باشیم.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج هفته بسیج بندر ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است

رهبر انصارالله یمن گفت که عملیات‌های موشکی و پهپادی ارتش یمن، موجب تعطیلی کامل بندر ایلات شده است و رژیم اسرائیل برای واردات کالا در تنگنا قرار دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی هفتگی خود در عصر پنج‌شنبه گفت دولت آمریکا در تمامی جنایات رژیم اشغالگر شریک است و در هر سطوحی به دفاع از این رژیم می‌پردازد.

به نوشته المسیره، او با اشاره به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی که در دفاع از غزه دست به تجمع زده‌اند گفت که آمریکا زمانی که پای اسرائیل وسط باشد، قانون اساسی و تمامی قوانین و ارزش‌های که ادعای آن را دارد و طبق آن خود را یک کشور دموکراتیک و دارای آزادی بیان می‌داند را زیر پا می‌گذارد.

رهبر انقلاب یمن تأکید کرد که ایالات متحده گوش شنوایی برای اعتراضات مردم خود علیه رژیم اشغالگر ندارد، تا جایی که مقامات این کشور دانشجویان را به اخراج از دانشگاه تهدید می‌کنند.

سید عبدالملک الحوثی اما افزود: «آمریکا تلاش می‌کند تا مانع خیزش مبتنی بر آگاهی که حول اتفاقات فلسطین شروع شده است، شود، اما این خیزش و آگاهی گسترش خواهد یافت».

رهبر انصارالله یمن همچنین به تمجید از مقاومت رزمندگان غزه پرداخت  و گفت که همچنان شهرک‌های اطراف غزه مورد هدف شلیک موشک‌های فلسطینی قرار دارد که نشان از ایستادگی و فعال بودن مقاومت در غزه دارد.

الحوثی به عملیات‌های حزب‌الله لبنان نیز پرداخت و گفت که عملیات حزب‌الله دقیق و هدفمند انجام می‌گیرد و رژیم اشغالگر را تحت‌الشعاع و در تنگنا قرار داده است؛ به طوریکه صدها هزار نفر از صهیونیست‌ها امکان ادامه زندگی در شمال فلسطین را ندارند.

حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

حمله به 102 کشتی

سید عبدالملک الحوثی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات‌های موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن در حمایت از مردم غزه اشاره کرد و گفت که در 202 روز گذشته 102 کشتی مورد هدف قرار گرفته‌اند که کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که قصد حرکت به سمت بندر ایلات (ام الرشراش) داشتند را شامل می‌شود.

او تأکید کرد: «تا زمان ادامه جنگ و محاصره در غزه این حملات نیز ادامه خواهد یافت؛ عملیات‌های نظامی ما ادامه می‌یابد و تلاش می‌کنیم تا اقیانوس هند این عملیات‌ها را گسترش دهیم».

رهبر انصارالله یمن گفت که در پی این حملات بندر ایلات به طور کامل تعطیل شده است و رژیم اسرائیل در بحث واردات کالا به شدت در مضیقه قرار گرفته است.

او همچنین خبر داد که عبور کشتی‌های آمریکایی از دریای سرخ به میزان 80 درصد کاهش یافته است و از سوی دیگر شرکت‌های کشتیرانی برای عبور از دریای سرخ باید هزینه بیمه هنگفتی را بپردازند که در برخی موارد تا 50 میلیون دلار نیز می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)