Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت‌های بسیار استان کرمانشاه، خواستار فعالیت های هرچه بیشتر بنیاد مستضعفان در این استان شد.

دکتر محمد رشیدی در جلسه امروز (3 آذر) با مدیران حوزه های مختلف بنیاد مستضعفان در استان کرمانشاه، با اشاره به محرومیت های بسیار استان کرمانشاه، گفت: این امر می طلبد که مجموعه‌هایی مانند بنیاد مستضعفان بیش از پیش در استان فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار محرومیت، کرمانشاه ظرفیت‌های بسیاری دارد که مغفول مانده و نیاز است که از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

رشیدی به محرومیت های بخش سرفیروزآباد کرمانشاه اشاره کرد و با تقدیر از فعالیت های بنیاد مستضعفان در این منطقه گفت: این منطقه بسیار محروم و گرفتار است و می طلبد که مجموعه‌هایی مانند بنیاد مستضعفان در این منطقه بیشتر کار کنند.

وی به مشکلات برق این منطقه اشاره کرد و افزود: با پیگیری های بسیار توانستیم مجوز یک پست فوق توزیع را برای این منطقه بگیریم که با راه اندازی آن زیرساخت خوبی در حوزه برق این بخش ایجاد خواهد شد.

رشیدی گفت: در حوزه آب هم پیگیر مشکلات این بخش هستیم و انتظار داریم که بنیاد مستضعفان در حوزه راه این بخش هم ورود کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت فعال مردم این بخش در مناسبت های مختلف از جمله انتخابات گفت: این مردم بسیار کم توقع هستند و با تلاش و رفع مشکلات اصلی و تامین حداقل امکانات می توان رضایت آنها را جلب کرد.

رشیدی گفت: حضور بنیاد مستضعفان قطعا می تواند منشا اثر در استان بوده و در رفع مشکلاتی مانند رکود اقتصادی و بیکاری و ... موثر باشد.

رشیدی با اشاره به حضور دو نماینده استان در هیات رییسه مجلس گفت: این موضوع ظرفیت خوبی است تا بتوانیم از آن برای توسعه خدمات و تولیدات بنیاد مستضعفان در استان بهره ببریم.

عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد: نمایندگان استان همواره در کنار بنیاد جهت رفع محرومیت های استان خواهند بود و امیدواریم با معرفی استاندار و شهردار جدید کرمانشاه بتوانیم موانع سر راه بنیاد را برداشته و فعالیت های این نهاد در استان را توسعه دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد

فرمانداری یزد در اطلاعیه‌ای از خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل اخیر خواسته تا جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن تماس بگیرند.

 در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده.

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی