Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدرضا رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به هشدار سطح زرد(جهت آگاهی)  هواشناسی مازندران، اظهار کرد: با شکل‌گیری جریانات سرد و مرطوب شمالی و عبور امواج در تراز میانی جو از  بامداد تا اواخر روز پنج‌شنبه چهارم آذر ماه امسال شاهد بارش باران، وزش باد، کاهش دما (بین ۵ تا ۱۰ درجه) هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی، نیمه غربی استان به‌ویژه شهرهای غربی استان را دربرمی‌گیرد، افزود: آب‌گرفتگی معابر و احتمال بالاآمدن آب رودخانه‌ها از مخاطرات این سامانه بارشی محسوب می‌شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: پاک‌سازی کانال‌های هدایت آب‌های سطحی در شهرها از توصیه‌های هواشناسی است.

رضوی تصریح کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، روز جمعه شاهد آسمانی نیمه‌ابری گاهی با افزایش ابر و روز شنبه به‌تدریج شاهد آسمانی صاف در مازندران هستیم.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های مازندران نیز با اشاره به ترافیکی عادی و روان در محورهای مازندران، اظهار کرد: از لحاظ جوی درحال حاضر مشکلی نداریم.

وی افزود: پیش‌بینی پلیس این است در ساعات آینده شاهد افزایش حجم ترافیک در ورودی‌های شمال به‌ویژه محور کندوان باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه راهداری زمستانی در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: لازم است رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

این مسوول در ارتباط با محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال، گفت: محورهای شمال با استفاده از  دوربین‌های نظارتی پایش می‌شوند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل هواشناسی مازندران وضعیت هوا و جاده های شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان

بهروز مرادپور بیان کرد: بر اساس نقشه و مدل های هواشناسی، روز دوشنبه به دلیل بالا بودن شاخص های ناپایداری، علاوه بر افزایش ابر و وزش باد قابل ملاحظه در نقاطی از استان، بارش هایی به صورت خفیف و پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

وی افزود: از بعدازظهر سه شنبه تا پایان هفته با فعالیت سامانه بارشی برای همه نقاط، بارش باران، رعد و برق، احتمال رگبار تگرگ و وزش باد نسبتا شدید تا شدید انتظار می رود.

وی ادامه داد: طی ۴۸ ساعت آینده تغییرات قابل توجهی در نوسانات دمایی مناطق مختلف استان مشاهده نمی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در لرستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی لرستان: در حاشیۀ رودخانه‌ها توقف نکنید
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور