Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:22:25 GMT

اعزام ۱۶۵ ورزشکار به بازی‌های پاراآسیایی جوانان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۵۷۹۹

اعزام ۱۶۵ ورزشکار به بازی‌های پاراآسیایی جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان آذرماه به میزبانی بحرین و در شهر منامه برگزار می شود.

کمیته ملی پارالمپیک کاروانی متشکل از ۱۶۵ ورزشکار در هر دور بخش دختران وپسران را به این رویداد اعزام می کند. این ورزشکاران در ۹ رشته عازم بحرین می شوند.

دوومیدانی، شنا، بوچیا، وزنه برداری، تنیس روی میز، بسکتبال با ویلچر، بدمینتون، گلبال و تکواندو رشته هایی هستند که نمایندگان ایران در آنها با حریفانشان رقابت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد تابع سرپرستی کاروان اعزامی به بازی های پاراآسیایی جوانان را بر عهده دارد.

کد خبر 5359744

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک بازی های پاراآسیایی جوانان کاروان ورزش ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم گل گهر سیرجان تکواندو تیم ملی فوتبال ایران تنیس روی میز کمیته ملی المپیک سردار آزمون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود، گفت: امسال ۳ هزار نفر از استان همدان در قالب ۵۰ اتوبوس در این اردو شرکت می‌کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این اردو در دو روز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیاتی مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگان ابوذر دیدن می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت