Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام جم آنلاین خرسان رضوی ،احسان ارکانی افزود: براساس نگاه ایدئولوژیک جمهوری اسلامی هرکس در راه خدمت به مردم گام بردارد بسیجی محسوب می‌شود.
وی با اشاره به این که تاسیس، ایجاد و راه‌اندازی اداره ها در یک شهرستان تازه تاسیس کار بسیار مشکلی است ادامه داد: امسال برای نخستین برای در مجلس جدا از اعتبارات عمرانی برای هر شهرستان، اعتباراتی تحت عنوان بودجه محرومیت زدایی هم‌ پیش‌بینی شد ولی در جدول مربوط به خراسان رضوی اسم زبرخان از قلم افتاده بود که با پیگیری‌های انجام شده نامه‌ای برای حل این‌ مشکل به سازمان برنامه‌ و بودجه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: این بودجه که در ابتدا برای زبرخان ۴۰میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود به ۱۰۰میلیارد ریال افزایش یافت تا در سرفصل‌های راه، بهداشت و آموزش و پرورش اختصاص پیدا کند و امسال با پیگیری مسوولان شهرستان زبرخان برای تخصیص اعتبارات محرومیت زدایی، مصوبه توزیع قیر رایگان و اعتبارات عمرانی باید ظرفیت‌های این شهرستان شکوفا شود.
ارکانی  با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهوری افزود: خرید تضمینی محصولات باغی در کنار سایر محصولات توسط رییس‌جمهوری مطرح شده است و در این چارچوب مطالبه دیرینه مردم زبرخان برای خرید تضمینی آلو مطرح شده و این آمادگی برای ایجاد غرفه تک‌محصولی آلوی زبرخان در سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار تهران وجود دارد که استفاده از آن نیازمند پیگیری است.
سرمازدگی ۳۲ میلیارد تومان به زعفرانکاران زبرخان خسارت زد
فرماندار زبرخان هم در این نشست گفت: امسال سرمازدگی بخش کشاورزی را به شدت تحت تاثیر قرار داد و ۳۲ میلیارد تومان به زعفرانکاران زبرخان خسارت زد.
سید یحیی سلیمانی افزود: پارسال از هزار و ۸۷۰ هکتار کشت زعفران در زبرخان ۵۴۴ تن گل زعفران و هزار و ۵۴۰ تن نگین زعفران برداشت شد اما امسال این میزان با ۹۵ درصد کاهش در مجموع به ۵۰۳ کیلوگرم رسید.
وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا ۱۲۳ مورد فوتی بر اثر کرونا در این شهرستان ثبت شده و تا کنون ۸۸درصد از جمعیت زبرخان دُز اول و ۱۲۴ نفر هم واکسن آنفلوانزا را دریافت کرده‌اند.
مرکز شهرستان‌ ۶۰ هزار نفری زبرخان در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بسیج خراسان رضوی خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد

امیرحسین ثابتی، نماینده مردم تهران در مجلس و مجری سابق برنامه جهان آرا، در کانال تلگرامی‌اش نوشت: یکی از بچه‌ها پرسید شما نماینده هستید پس چرا تنها آمدید؟ به شوخی گفتم یعنی باید با یک مینی‌بوس آدم می‌آمدم؟ بعد هم برایشان تعریف کردم که همین شب قبل، ایست بازرسی بسیج در خیابان جلویم را گرفت و تا کارت شناسایی‌ام را چک نکردند، نگذاشتند بروم.

دیگر خبرها

  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد
  • افزایش پوشش اینترنت نسل چهارم در سرولایت نیشابور 
  • بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد
  • تولید زعفران ۷۰ درصد افت پیدا کرده است/صادرات با نام دیگران
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد