Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا طلایی‌منش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار برابر تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: شرکت در جام حذفی فلسفه و امکانات خود را می‌خواهد و ما هیچ برنامه‌ای برای حضور در جام حذفی نداریم و اگر قوانین فدراسیون فوتبال کشور اجازه می‌داد از این جام انصراف می‌دادیم.

وی افزود: جام حذفی برای تیم‌های قدرتمند و متمول لیگ برتری بوده که به دنبال کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند چون با این هزینه‌های سنگین سفر خارجی و امکانات و بستر حرفه‌ای برای حضور در این مسابقات تیم‌های دسته اولی به سختی موفق می‌شوند و شاید اصلاً نتوانند از پس این راه سخت بربیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه تنها تمرکزمان برای موفقیت در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور است، گفت: ما از نظر تعداد بازیکنان و ظرفیت توانایی حضور در جام حذفی را نداریم و نمی‌خواهیم بی دلیل انرژی خود را صرف حضور در جام حذفی کنیم.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: در اولین فصل حضورمان در لیگ دسته اول فوتبال کشور به دنبال کسب بهترین نتیجه و رتبه در جدول رده‌بندی هستیم تا بتوانیم تجربه لازم را به خوبی به دست بیاوریم.

وی با اشاره به دیدار برابر خیبرخرم آباد در مرحله سوم جام حذفی بیان کرد: به این دیدار به عنوان یک بازی تدارکاتی خوب نگاه می‌کنیم و از بازیکنان جوانان، امید و بازیکنانی که کمتر در دیدارهای لیگ تا به امروز بازی کرده‌اند استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: خیبرخرم‌آباد از مربی توانمندی نظیر عبدالله ویسی و بازیکنان با تجربه خوبی بهره می‌برد و سال‌ها تجربه حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور را دارد و این بازی می‌تواند محک خوبی برای بازیکنان کم‌تر بازی کرده ما باشد.

طلایی‌منش با اشاره به ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: با قدرت و تمام توان مسیری که از هفته اول شروع کرده‌ایم را ادامه می‌دهیم و همچنان راه طولانی را تا پایان لیگ پیش‌رو داریم.

وی افزود: امیدواریم با حمایت‌های شهردار، مدیران شهرداری، رئیس و معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و اعضای ورزش دوست شورای اسلامی شهر همدان در پرداخت به موقع تعهدات مالی بدون کوچک‌ترین خللی بتوانیم با تمام انگیزه و قدرت برابر حریفان قرار بگیریم و به خوبی از آبروی فوتبال استان همدان در کشور دفاع کنیم و نام شهرداری را بر سر زبان‌ها بیاندازیم.

گفتنی است؛ در مرحله سوم جام حذفی کشور تیم فوتبال شهرداری همدان شنبه ۶ آذر از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج به مصاف تیم فوتبال خیبرخرم‌آباد خواهد رفت.

کد خبر 5360003

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا طلایی منش تیم فوتبال شهرداری همدان جام حذفی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا بارش باران واکسن کرونا زلزله ایلام شیوع کرونا لیگ دسته اول فوتبال کشور جام حذفی تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه ۷ اردیبشهت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی تیم آلومینیوم قرار گرفت که این بازی در ضربات پنالتی به سود شاگردان سید مجتبی حسینی به پایان رسید تا «اوسمار» و شاگردانش خداحافظی زودهنگامی با مسابقات داشته باشند. در این بازی پرسپولیس دو بار از میزبان خود پیش افتاد اما با اشتباه مدافعان و خط دروازه سرخ‌ها پیروزی را با تساوی عوض کردند تا فرصت قهرمانی در جام حذفی را از دست دهند.

نبی الله باقری‌ها کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد بازیکنان پرسپولیس به خصوص در خط دفاع اظهار داشت: پرسپولیس زیبا بازی می‌کند و بازیکنان این تیم در جریان بازی و در عمق موقعیت‌های زیاد به دست می‌آورند اما در خط دفاع با مشکلاتی مواجه است. دیدارهای حذفی از آنجا که تک بازی است و هر تیم با انجام ۵، ۶ بازی می‌تواند قهرمان شود و سهمیه آسیایی بگیرید، تیم‌ها با نهایت توان خود وارد زمین می‌شوند.

بازیکنان باتجربه به کمک اوسمار نیامدند

او ادامه داد: بعد از اینکه پرسپولیس دو بار از حریف جلو افتاد، مدافعان و شخص «اوسمار ویه‌را» بازی را شُل گرفتند و تعویض‌هایی که این مربی انجام داد نتوانست جریان بازی را به سود پرسپولیس کند. من از بزرگان و بازیکنان با تجربه در تیم گلایه دارم، در دقایقی از بازی حتی اگر بهترین مربی هم باشی کاری از دستت ساخته نیست و در این مواقع بازیکنانی که سابقه حضور در میادین مختلف از جمله جام جهانی را دارند باید سایر نفرات را همدل کنند که متأسفانه چنین چیزی را ما در پرسپولیس مشاهده نکردیم.

خط دفاع هماهنگ نیست

مدافع اسبق پرسپولیس خاطر نشان کرد: خط دفاعی پرسپولیس برابر آلومینیوم هماهنگ نبود و همه نفرات در نتیجه به دست آمده مقصر هستند اما هواداران نباید نتایج و عملکرد هفته‌های گذشته را فراموش کنند؛ اکنون زمان همدلی در تیم است و باید برای برقراری آرامش در تیم همه بازیکنان دست به دست هم دهند تا حداقل پرسپولیس بتواند عنوان قهرمانی را در لیگ برتر به دست آورد. همانطور که گفتم بازیکنان پرسپولیس بسیار با کیفیت هستند و باید حمایت از آنها در شرایط حساس کنونی انجام شود.

پرسپولیس برابر سپاهان محکوم به برد است

باقری‌ها در خصوص دیدار هفته بیست و پنجم پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر گفت: حالا که جام حذفی برای پرسپولیس از دست رفته است، بازیکنان باید تمام توان خود را در لیگ برتر بگذارند. بازی با سپاهان به هیچ وجه برای هیچیک از دو تیم آسان نیست و در سال‌های اخیر هم مصاف آنها با جنجال رو به رو بوده است. انتظار داریم که بازیکنان پرسپولیس با حمایت هواداران خود بتوانند در این بازی ۳ امتیاز را کسب کنند و انشاالله صدرنشین شوند.

کد خبر 6090009

دیگر خبرها

  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست