Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه بررسی آیین نامه داخلی مجمع تشخیص مصلحت در کمیسیون امور خاص، با حضور رئیس، دبیر و جمعی از اعضای آن برگزار شد. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسه بررسی آیین نامه داخلی مجمع، پیش از ظهر روز چهارشنبه سوم آذرماه، با حضور آیت الله آملی لاریجانی و  محمدباقر ذوالقدر در کمیسیون امور خاص برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیین نامه داخلی مجمع تشخیص مصلحت نظام، حاوی مقررات مربوط به تشکیل جلسات و نحوه اتخاذ تصمیم در صحن و اداره امور داخلی مجمع تشخیص مصلحت نظام است که پس از بررسی نهایی در صحن مجمع، جهت تایید و ابلاغ به محضر مقام معظم رهبری ارسال خواهد شد.    

بیشتر بخوانید:  حضور «جلیلی» در جمع تاکسیرانان تهرانی میدان آزادی   انتهای پیام/ برچسب ها: آیت الله آملی لاریجانی مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله آملی لاریجانی مجمع تشخیص مصلحت نظام داخلی مجمع تشخیص مصلحت مجمع تشخیص مصلحت نظام آیین نامه داخلی مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد

با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی؛ با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آئین نامه‌ای انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

بر همین اساس، پس از حضور اعضا و انجام رای‌گیری در نهایت نتایج ذیل حاصل شد:

حسین رسولی (رئیس کمیسیون ورزشکاران)

1- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
2- حسین رسولی (نماینده حاضر در مجمع)
3- سبحان احمدی (نماینده حاضر در مجمع)
4- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
5- مریم کاظمی (نماینده حاضر در مجمع)
6- حمیده اسماعیل‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو
  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند