Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:09:54 GMT

دوره مربیگری سطح یک فوتسال ایران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۶۴۵۷

دوره مربیگری سطح یک فوتسال ایران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس صوفی بعد از ظهر چهارشنبه در افتتاحیه دوره کلاس مربیگری سطح یک فوتسال ایران اظهار داشت: استان همدان به واسطه آب و هوایی کوهستانی از گذشته در رشته‌های سالنی نظیر کشتی، والیبال، هندبال، بسکتبال، کبدی و فوتسال یکی از قطب‌های اصلی کشورمان بوده است.

وی افزود: حضور تیم فوتسال علیصدر همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور در سال‌های گذشته نشان می‌دهد که ما هم ظرفیت مربیگری و هم ظرفیت بازیکن را به خوبی در این رشته داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به ضعف و کمبود در زیرساخت‌های ورزشی استان، گفت: این کمبود ماحصل ضعف در بیش از یک دهه اخیر بوده که امروز خودنمایی می‌کند گاهی به دلیل استقبال سالن‌های ما تا ساعت ۲ تا ۳ شب میزبان علاقه‌مندان رشته فوتسال است.

صوفی خاطرنشان کرد: مخاطب رشته فوتسال در همدان بسیار زیاد بوده و در تلاش هستیم که بتوانیم یک سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال کشور را برای همدان بیاوریم تا دوباره شور و شوق را به این رشته پرمخاطب بازگردانیم.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف در استان همدان بیان کرد: کمیته آموزش ما یکی از کمیته‌های فعال نه تنها در هیئت فوتبال استان همدان بلکه در کشور است.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: در دوران کرونا که رکود سنگینی بر ورزش کشور حاکم بود از نخستین استان‌هایی بودیم که دوره‌های مختلف مربیگری و داوری فوتبال و فوتسال را آغاز کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این افتتاحیه گفت: هیئت فوتبال استان همدان با ریاست آقای صوفی یکی از بهترین و پرکارترین هیئت‌های ورزشی استان است.

حمید سیفی افزود: روزی که من مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان همدان و جمعیت حاضر در آن را دیدم به این موضوع پی بردم که واقعاً مدیریت این همه مخاطب با سلایق مختلف واقعاً کار آسانی نیست.

وی با بیان اینکه امثال عباس صوفی سرمایه استان همدان هستند، بیان کرد: واقعاً ما شاید به اندازه انگشتان یک دست چنین نیروهای نخبه‌ای در استان نداشته باشیم امروز آرامش خوبی در فوتبال استان حاکم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: تا جایی هم که بتوانیم امکانات و زیرساخت‌های ورزشی را برای رشد و اعتلای این رشته در اختیار هیئت فوتبال استان همدان قرار خواهیم داد.

کلاس دوره سطح یک فوتسال ایران به مدرسی مهدی امینی و مدیریت مجید لطیفی تا ۷ آذر ماه در حال برگزاری است.

کد خبر 5359839

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس صوفی اداره کل ورزش و جوانان همدان حمید سیفی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا واکسن کرونا بارش باران زلزله ایلام شیوع کرونا هیئت فوتبال استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود