Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:08:08 GMT

سه هزار تن عسل سالانه در لرستان تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۶۴۹۲

سه هزار تن عسل سالانه در لرستان تولید می‌شود

به گزارش ایرنا بختیاری رازانی روز چهارشنبه در نشست "ایده‌شو عسل" لرستان اظهار کرد: خوشه عسل یک ظرفیت‌ مناسب حوزه کشاورزی استان و از کسب و کارهای مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی است.

وی گفت: هر چند میزان عسل تولید شده در لرستان نسبت به استان های دیگر کمتر است اما به دلیل تنوع گیاهی، کیفیت مرغوبی دارد.

وی افزود: مهمترین مشکل این محصول، در خصوص بسته بندی است چراکه تاکنون هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته که طراحی ظروف عسل بسیار ضروری است تا از فروش عسل لرستان به صورت دبه ای جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازانی بیان کرد: ایده‌شو عسل در راستای برنامه‌های حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان برگزار و بیش از ۲۰ ایده در حوزه‌های مختلف ارائه شد که پنج ایده برتر معرفی و در نهایت به سمت تجاری سازی و عرضه به بازار سوق داده شدند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران زنبور عسل خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران زنبور عسل خرم آباد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در اجرای مواد ۵۸، ۶۳ و ۶۳ مکرر قانون نظام وظیفه و وظایفی که به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده نشست مشترکی بین محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن وتجارت و معاونت نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان یزد مبنی بر شناسایی مشمولین نظام وظیفه و عدم بکارگیری آنها در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی برگزار شد.
در این نشست مقرر شد ضمن بازدید مشترک از واحد‌های مذکور مفاد قانونی مربوط به اطلاع صاحبان صنایع، بهره برداران معادن و متصدیان واحد‌های صنفی رسانده شود. 
کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه ها، به کارگیری کنند، توسط نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.
بر اساس ماده ۶۳ مکررقانون نظام وظیفه عمومی، مجازات به کارگیری مشمولان غایب نظام وظیفه برای بار اول، هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر، هزینه سالانه ۳ سرباز است.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد