Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@13:22:47 GMT

رسول خطیبی: برای پیروزی به کرج آمده بودیم

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۶۵۹۶

خطیبی می گوید امروز بازی زیبایی انجام نداده اند.

سرمربی آلومینیوم اراک به این نکته اذعان کرد که بازی تیمش مقابل هوادار زیبا نبوده است. 

به گزارش طرفداری، رسول خطیبی پس از تساوی بدون گل آلومینیوم اراک مقابل هوادار اظهار داشت:

فوتبال زیبایی ندیدیم که این موضوع به شکل بازی تیم‌ها در زمان بازی مقابل ما برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی هوادار بهتر از ما بود و دقایقی هم ما تیم برتر زمین بودیم. هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند، اما آلومینیوم بیشتر صاحب توپ و میدان بود.

وی با تمجید از شاگردان رضا عنایتی تصریح کرد:

هوادار در پایین جدول قرار دارد و نتایج مدنظر کادر فنی خود را به دست نیاورده است،‌ اما تیم بسیار خوبی بود و ما این را می‌دانستیم. هدف ما این است که خارج از زمین خودمان امتیاز بگیریم و دست پُر به اراک برگردیم. این اتفاق افتاد، اما برای پیروزی به کرج آمده بودیم و از فرصت‌های خود استفاده نکردیم. اگر تا صبح هم بازی می‌کردیم، تیمی گل نمی‌زد.

سرمربی آلومینیوم اراک از وضعیت چمن ورزشگاه انقلاب کرج انتقاد کرد و گفت:

چمن برای هواداران بسیار سبز به نظر می‌رسید، اما بازیکنان می‌گفتند کیفیت بدی دارد و روی آن نمی‌توان یک بغل پا زد. همین که با امتیاز از اینجا برمی‌گردیم، جای شکر دارد و به بازیکنانم که با تمام وجود تلاش کردند، خسته نباشید می‌گویم. این بازی برای ما تمام شده است و به سراغ دیدار بعدی می‌رویم. از هیئت فوتبال البرز هم تشکر می‌کنم که همکاری خوبی با ما داشت.

پیش از اظهارات خطیبی، مدیر رسانه‌ای آلومینیوم از کیفیت بد زمین ورزشگاه انقلاب و روشن نماندن نورافکن‌های این ورزشگاه انتقاد کرد.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! مشکل 400 هزار دلاری پرسپولیس! امیر عابدزاده، زهره کودایی را سوپرایز کرد مربی بنفیکا در مورد از دست رفتن موقعیت گل سفروویچ: در 30 سال مربیگری چنین چیزی ندیده بودم کریستیانو رونالدو و دریافت جایزه بهترین بازیکن بازی ویارئال - منچستریونایتد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-2 تاتنهام را در ورزشگاه آنفیلد از پیش رو برداشت.

در این بازی شاگردان یورگن کلوپ توسط محمد صلاح، اندرو رابرتسون، کودی خاکپو و هاروی الیوت به گل رسیدند و برای تاتنهام هم ریچارلیسون و سون هیونگ مین گلزنی کردند.

یورگن کلوپ در گفتگو با اسکای اسپورت پس از بازی درباره محمد صلاح گفت:"صلاح فوق العاده خوب بود."

بازی؟

بازی واقعاً خوبی بود. تاتنهام می تواند دوباره استون ویلا را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تحت فشار بگذارد. در چنین بازی‌هایی شما معمولا به یک جرقه نیاز دارید. من امروز به بازیکنان گفته بودم که سه امتیاز کافی است و پسرها این فکر را کردند. آنفیلد امروز مکان خاصی بود. ما 4-0 پیش بودیم، تعویض‌هایی انجام دادیم و ساختار تیم بهم ریخت.  تاتنهام نشان داد که چقدر می‌تواند خوب باشد. من از عملکرد تیم راضی بودم."

عملکرد تیم؟

ما تقریباً در همه لحظات از نظر هجومی خوب بودیم. پاس ها خوب بود. آرام بودیم و خوب بازی کردیم. بازی تیم‌‌مان را خیلی دوست داشتم. گل‌ها فوق العاده بودند.

احساساتی هستید؟

اگر بگویم در بالاترین سطح احساساتم هستم، دروغ می‌گویم. قبلاً گفته‌ام، من مطلقاً همه چیز این باشگاه را دوست دارم. خواهیم دید که بازی بعدی در آنفیلد چگونه خواهد بود. شاید هوا بارانی باشد و ما نتوانیم برای مدت طولانی در زمین بمانیم. اتفاقاً احتمال بارندگی در آن بازی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)