Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس بازار سرمایه گفت: تاکنون حدود ۹۴ درصد از سود نقدی و ۴ درصد در قالب افزایش تعداد سهام به سهامداران سهام عدالت، پرداخت شده است.

خبرگزاری میزان _ خبرگزاری صدا و سیما نوشت: احسان همتی در رابطه با پرداخت سود سهام عدالت گفت: اینکه می‌گویند" ۱۰ درصد از سود سهام عدالت باقی مانده و به حساب مردم واریز نشده " صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا مبلغ اعلام شده، بسیار کمتر از ۱۰ درصد است. البته مابقی سود به این صورت است که حدود ۴ درصد از آن به سبب افزایش سرمایه شرکت گل گهر سیرجان به تعداد سهام مردم افزوده شده و حدود ۲ درصد به علت پرداخت نکردن سود از سوی شرکت مخابرات است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: سازمان از طریق مراجع حقوقی در راستای اخذ سود از شرکت مخابرات اقدام کرده است، زیرا بر اساس قانون، شرکت مخابرات مکلف است که مبالغ را به حساب سهامداران حداقل تا یک ماه آینده واریز کند.

همتی افزود: اگر شرکت مخابرات نیز سود را به حساب سپرده گذاری واریز کند سود متوفیان نیز به طور کامل پرداخت خواهد شد، این به این معناست که سود این اشخاص محفوظ است.

وی گفت: بر اساس تصمیمات صورت گرفته از سوی مسئولان بورسی، قرار شد طی دو مرحله، سود سهام عدالت به طور کامل به حساب سهامداران واریز شود که از این میزان، ۵۰ درصد اسفند سال گذشته و ۴۴ درصد دیگر در اواسط تیرماه امسال به حساب سهامداران واریز شد.

وی اضافه کرد: این که بیان شد تاکنون ۹۰ درصد سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد به این معنا بود که ۹۰ درصد از شرکت‌هایی که سهامشان در پرتفوی سهامداران است مبلغ مورد نظر را به حساب سپرده گذاری پرداخت کردند که این شرکت نیز مطابق قانون سود را به حساب سهامداران واریز کرد و سهامداران در قید حیات بیش از ۹۴ درصد از سود را به صورت نقدی دریافت کردند و حدود ۴ درصد هم به صورت افزایش تعداد سهام سهامداران به آن‌ها پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: سهام عدالت را می‌توان فروخت؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: بازار سرمایه سهام عدالت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازار سرمایه سهام عدالت حساب سهامداران واریز سود سهام عدالت شرکت مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت فیشینگ‌کار حرفه‌ای در استان البرز

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک فیشینگ‌کار حرفه‌ای که با وجوه کلاهبرداری شده اقدام به خریداری سکه در سایت دیوار می‌کرد، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ‌ محمد نادربیگی‌ اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا استان مبنی بر اینکه تعدادی سکه خود را از طریق سایت دیوار به فروش گذاشته که پس از چند روز حساب بانکی وی بسته شده،  بررسی پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان با استفاده از اقدامات فنی متوجه شدند که پول حاصل از کلاهبرداری اینترنتی به حساب این شخص واریز شده که این موضوع سبب مسدود شدن حسابش شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص جزئیات این پرونده گفت: متهم پس از فیشینگ و دسترسی به اطلاعات حساب مالباختگان با استفاده از سایت و برنامه دیوار فروشندگان سکه و طلا را در مناطق مختلف شناسایی و با فریب آنان وجوه را مستقیما از حساب مالباختگان برای آن ها واریز می کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم این پرونده شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی این شخص در در یکی از استان ها همجوار دستگیر شد.

وی ادامه داد: فرد دستگیر شده پس از انتقال به پلیس فتا در بازجویی تخصصی ابتدا منکر هر گونه کلاهبرداری در سایت مذکور شد اما پس از مواجه با مستندات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی در پایان با بیان اینکه تا کنون چند نفر از مالباختگان این پرونده در سراسر کشور شناسایی شده اند، گفت: احتمال می رود بیش از 50 مالباخته دیگر در حوزه سرقت اطلاعات بانکی این متهم در سراسر کشور شناسایی شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در پایان در خصوص آگهی های درج شده در سایت های آگهی مثل دیوار و شیپور، گفت: کاربران باید مراقب باشند تا در دام کلاهبرداران در فضای سایبری گرفتار نشوند و قبل از واریز هر گونه وجه از صحت و سلامت معامله مطمئن شوند.  

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • حساب دهیاری‌های اردبیل شارژ شد
  • بازداشت فیشینگ‌کار حرفه‌ای در استان البرز
  • برنامه دولت برای واگذاری های سال ۱۴۰۳ اعلام شد/ کیش ایر در اولویت
  • دستگیری کلاهبردار با رسید ساز جعلی
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند