Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دو گل روی اشتباهات فردی خوردیم و در این زمینی که نمی‌شود فوتبال بازی کرد، دو گل زدیم و بازی را برگرداندیم.

خبرگزاری میزان - سیدمجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نساجی در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*در کل بازی تیمی که با انرژی تر کار می‌کرد، ما بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو گل روی اشتباهات فردی خوردیم و در این زمینی که نمی‌شود فوتبال بازی کرد، دو گل زدیم و بازی را برگرداندیم، به خاطر این موضوع از بازیکنانم تشکر می کنم. امیدوارم مسئولان فکری به حال استان قهرمان پرور مازندران بکنند و امکانات بیشتری را فراهم کنند.

*اینکه تماشاگر در ورزشگاه باشد، اشکالی ندارد، اما اینکه لیدرها بخواهند صحبت و پرخاش کنند، درست نیست. یک مقدار با نیمکت ما بد صحبت کردند و من هم به آنها گفتم صحبت نکنید.

*وقتی زمین ناهموار است و بازی فیزیکی می‌شود، بازیکنان روی تصمیمات داور اعتراض می‌کنند. در یک صحنه بازیکن حریف در محوطه جریمه روی بازیکن ما خراب شد که فکر می‌کنم پنالتی بود.

*به خاطر این خوشحالی که هیجانی بود، عذرخواهی می‌کنم. نیمکت نشینان نساجی دوستان من هستند و خودم عاشق مازندران هستم. اگر یک مقدار تند رفتیم، عذرخواهی می‌کنم.

 

بیشتر بخوانید: سپاهان با پیروزی مقابل فجر صدرنشین شد/ پیروزی تراکتور برابر پدیده و تساوی پرگل نساجی و پیکان

انتهای پیام/

برچسب ها: سید مجتبی حسینی پیکان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیکان سید مجتبی حسینی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم

ایسنا/آذربایجان شرقی وینگر تراکتور گفت: خیلی موقعیت داشتیم ولی متاسفانه گل نشد و سر یک غافلگیری گل خوردیم.

به گزارش ایسنا، مهدی هاشم نژاد پس از پیروزی ۴ بر یک تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که به مرحله بعد صعود کردیم و از گستاوو بابت سانتر خوبش تشکر می‌کنم، من هم در نقطه خوب قرار گرفتم و توانستم گل بزنم. خیلی موقعیت داشتیم که متاسفانه گل نشد و سر یک غافلگیر گل خوردیم. خدا را شکر حسین پورحمیدی به روند خوبش برگشت و ۳ پنالتی محشر گرفت و از او ممنون هستیم.

او درباره بازی هفته آینده تراکتور با استقلال بیان کرد: در همه بازی ها برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم و بازی در خانه خودمان هم هجومی شروع می کنیم و ان شاالله خدا به ما عزت دهد و آن بازی را هم ببریم و دوباره به روند خوبمان برگردیم.

وینگر تراکتور درباره اتمام مدت قراردادش در پایان فصل جاری گفت: هواداران به من محبت دارند. بنده استاد و بزرگ تر دارم و آقای مهدی رستمی برای من تصمیم می‌گیرند. من خودم در این شهر راضی هستم و فوتبالم پیشرفت کرده است و ان شاالله هر چه خیر است پیش بیاید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟