Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: افتخار می‌کنم به این مجموعه و به این بازیکنان که با تمام وجودشان در خدمت تیم هستند.

خبرگزاری میزان - غلامرضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*در خصوص بازی نمی‌دانم چه بگویم، شما دیدید امروز تیم ما بسیار بسیار خوب بازی کرد، ولی موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم گل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخار می‌کنم که بازیکنانم با تمام وجود بازی می‌کنند.

*اتفاقات عجیب و غریب برای تیم ما می‌افتد، تیم ما امروز بسیار بسیار خوب فوتبال بازی کرد، مثل 5 بازی گذشته ولی متاسفانه شرایط و موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم گل نمی‌شود. افتخار می‌کنم به این مجموعه و به این بازیکنان که با تمام وجودشان در خدمت تیم هستند. باید بیشتر کار کنیم، شرایطمان را تغییر دهیم. در این بازی شما دیدید که موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم برای برنده شدن، ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. وقتی حریف دقیقه 94 تعویض می‌کند، یعنی از نتیجه راضی است، امتیاز خوبی را در خانه حریف گرفته است. تیم آلومینیوم اراک تیم بسیار خوبی است. به رسول خطیبی برای داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله که بتواند در بازی‌های بعدی نتیجه خوبی بگیرد.

*ما با تیم صدرنشین بازی داشتیم و می‌دانستیم بازی سخت و سنگینی است. اگر اعتماد به نفس بیشتری در بازیکنانمان بود، می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم، ولی راضی هستیم پله به پله جلو برویم. شرایطمان بد نیست و مطمئنم در هفته‌های آینده شرایط تیم تغییر خواهد کرد. 

*آدم وقتی مریض می‌شود پیش دکتر می‌رود. ما با دکتر از این حرف‌ها نداریم. بالاخره در شرایط جریان بازی هم من بعضی وقت‌ها عصبانی می‌شوم و هم داور. یکسری کارها را انجام می‌دهیم ولی چیز خاصی نیست، ما همیشه به داور احترام گذاشته‌ایم. کارشناسان کمی بیشتر به بحث داوری ورود کنند. شما دیدید که ما 3 امتیاز بازی فولاد را به راحتی از دست دادیم و این 3 امتیازها به راحتی به تیم ما ضربه می‌زند. در بازی با فولاد پنالتی ما گرفته نشد، بازیکن حریف اخراج نشد، گل ما مردود اعلام شد و از این اتفاقات عجیب و غریب افتاد. من می‌گویم حقی از تیمی ضایع نشود، چون ما مسئول هستیم در قبال کاری که انجام می‌دهیم. اگر باعث اتفاق بد ما باشیم، مطمئنا خودمان را نباید ببخشیم. من راجع به داوری این بازی صحبتی نمی‌کنم، امیدوارم داوران شرایط را بهتر کنند و دیدشان نسبت به تیم‌ها بهتر کنند تا حقی از کسی ضایع نشود.

*ما در این شهر احساس غریبی نکردیم. این زمین از دید من خوب بود، البته من داخل این زمین نرفتم که ببینم چطور است. با توجه به بارندگی شدیدی که قبل از بازی بود، این زمین کیفیت خودش را داشت و از نظر من فکر نمی‌کنم زمین مشکل خاصی داشت. من راضی بودم از کیفیت زمین.

 

بیشتر بخوانید: سپاهان با پیروزی مقابل فجر صدرنشین شد/ پیروزی تراکتور برابر پدیده و تساوی پرگل نساجی و پیکان

انتهای پیام/

برچسب ها: عنایتی هوادار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عنایتی هوادار تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، تصریح کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال ۲۰۲۴
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند