Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه در مرحله اول اجرای این طرح تا کنون طی امسال ۲ هزار و ۸۰۰ کولر به منظور رفع مشکلات منازل مددجویان توزیع شده است، گفت: توزیع وسایل سرمایشی همچنان ادامه دارد.

او با بیان اینکه ۲۰ دستگاه کولر با مشارکت شرکت فولاد اکسین و در قالب مسئولیت‌های اجتماعی اهدا شده است، افزود: این کولر‌ها از محل اعتبارات کمیته امداد، مشارکت‌های مردمی و سازمان‌ها و شرکت‌ها تأمین شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیبه با تاکید بر اینکه منابع کمیته امداد به تنهایی قادر به تامین همه نیاز‌های مددجویان تحت حمایت نیست، اظهار داشت: با همکاری افراد نیکوکار، خیرین و سازمان ها، زمینه خرید کولر‌های فراهم می‌شود و با اولویت خانواده‌های فاقد وسایل سرمایشی و یا فرسودگی کولر‌ها میان آنان توزیع خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به اینکه توزیع لوازم ضروری با اولویت مناطق محروم انجام می‌شود، ادامه داد: توزیع تجهیزات سرمایشی با هدف رفع بخشی از مشکلات مددجویان و بهبود کیفیت سطح زندگی با اولویت مددجویان ساکن مناطق محروم صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این تعداد کولرآبی بین مددجویان تحت حمایت استان که فاقد هرگونه لوازم و تجهیزات سرمایشی هستند با اولویت ساکنان مناطق محروم متناسب شرایط آب و هوایی هر اقلیم توزیع می‌شود، تصریح کرد: یکی از مشکلات عمده‌ای که خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در فصل گرما و تابستان از آن رنج می‌برند کمبود شدید وسایل سرمایشی که نداشتن این وسایل خنک کننده آرامش خانوار‌های نیازمند را تحت تاثیر قرار داده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کولر آبی کولر گازی کمیته امداد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد

شهبازی معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد گفت: در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی یزد، قریب به ۳۰ هزار ثوب پوشاک به مبلغ یک میلیارد تومان به اداره کل بهزیستی استان تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه تحویل پوشاک و کفش در مرحله اول در سال ۱۴۰۳ انجام شد، افزود: قرار است تحویل این کالا‌ها در مراحل بعدی نیز ادامه داشته باشد.

معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد ادامه داد: این اقلام بین مددجویان موسسه‌های خیریه وابسته به این مجموعه توزیع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد