Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@21:32:19 GMT

فرهنگ بسیجی موجب نابودی داعش در منطقه شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۷۰۱۷

فرهنگ بسیجی موجب نابودی داعش در منطقه شد

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ضمن تاکید بر لزوم ظرفیت‌سازی بسیج با اقشار مختلف گفت: فرهنگ بسیجی موجب نابودی داعش در منطقه شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، سردار مجتبی فدا بعد از ظهر امروز در تجمع بسیجیان آران و بیدگلی ضمن اشاره صدور پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته بسیج و تشریح آن اظهار داشت: بسیج یک فرهنگ است؛ فرهنگی که دنیا را به تعجب وا داشته است و بهترین مفسر بسیج نیز امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیج به معنی ساختار و تشکیلات جمهوری اسلامی است، افزود: بسیج برای مقابله با چالش‌ها و موانع پیش روی نظام ایجاد شده ‌و به عبارت دیگر بسیج یاری‌دهنده دستگاه‌های دولتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و حضور بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن بازسازی مناطق گواه بر این مطلب است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ضمن اشاره به تلاش بسیج در محرومیت‌زدایی و کمک به مردم و نیازمندان ابراز داشت: در مقابله توطئه آفرینی، تهدیدات و فتنه‌های مختلف دشمن انقلاب و نظام را با چالش مواجه کرد و از این رو بسیج لازم است شاخصه‌هایی داشته باشد.

سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار شد/ تسهیلات ویژه برای کسب و کارهای نوینقرارگاه نظارتی بسیج اصناف در استان‌ها راه‌اندازی می‌شودرزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان استان کرمان به روایت تصویر

وی ایمان و اعتقاد به اسلام و خدا را اولین شاخصه بسیجیان دانست و گفت: دومین شاخصه ولایتمداری و ولایت‌پذیری دومین شاخصه بسیجیان است به نحوی که بسیاری از خانواده‌های شهدا چندین عضو از یک خانواده خود را تقدیم نظام کرده و امروز نه تنها طلبکار نیستند بلکه در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام قرار دارند.

فدا بصیرت و آگاهی را سومین شاخصه بسیجیان دانست و تصریح کرد: لازمه مقابله با تهدیدات نرم دشمن داشتن بصیرت است و از این رو بسیجیان باید به این سلاح تجهیز شوند و دیگر شاخصه‌های بسیجیان اطاعت پذیری، توکل و استقامت است؛ بسیج و این شجره طیبه طی 43 سال اخیر منشاء خیر و برکت بوده و آخرین آن موضوع کرونا بود.

وی با بیان اینکه در موضوع کرونا که پدر از فرزند و بالعکس دوری می کرد بسیجیان در خط مقدم مقابله با کرونا همگام با مدافعان سلامت به یاری بیماران شتافتند، تاکید کرد: اجرای رزمایش کمک مومنانه به دستور رهبر معظم انقلاب توسط بسیجیان راه‌اندازی شد و از دیگر خدمات بسیج در این ایام طرح موفق شهید سلیمانی بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ضمن تاکید بر ظرفیت سازی در قالب‌های گوناگون افزود: بسیج لازم است با فعال‌سازی هرچه بیشتر پایگاه های مقاومت ظرفیت‌سازی کند؛ در آستانه گام دوم طرح اعتلای 10 ساله بسیج توسط رهبر تایید و به سازمان بسیج ابلاغ شده است و لازم است به این ابلاغیه بیش از پیش توجه شود.

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد بسیج ابراز داشت: بسیج باید با اقشار مختلف در موضوعات مختلف نظیر محرومیت‌زدایی، فرهنگی، آموزشی و غیره همکاری داشته باشد؛ تقویت گفتمان ایثار و شهادت و بسیجی نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چراکه این فرهنگ و گفتمان موجب تنزل آمریکا در منطقه و نابودی داعش و نقشه‌های آمریکا و هم پیمانانش نقش بر آب شد.

انتهای پیام/803/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| روایت دیدار آینده‌سازان با رهبر انقلاب

فیلم| روایت دیدار آینده‌سازان با رهبر انقلاب

دیگر خبرها

  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد
  • ببینید | روایت یک خبرنگار از دیدار معلمان با رهبر انقلاب
  • تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • تصویری از بوسه حسن روحانی بر پیشانی رهبر انقلاب + عکس
  • سیلاب موجب زیر آب رفتن اراضی دیم منطقه نهرعنبر موسیان شد
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • فیلم| روایت دیدار آینده‌سازان با رهبر انقلاب