Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار آمل از کاهش درآمدهای این شهرداری از محل درآمدهای ارزش افزوده خبرداد و گفت: نگاه شورا و شهرداری عدالت محوری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی داودی امروز - چهارشنبه سوم آذرماه- در نشست مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل در محلات این شهر اظهار کرد: روشنایی پل‌های هوایی سطح شهر و کانال‌های اطراف با هماهنگی خدمات شهری، پیگیری و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گذشته ارزش افزوده، شهرستانی بود و سرانه ارزش افزوده هر شهر به همان شهر تعلق می‌گرفت، اما متأسفانه چند سالی است که استانی شده و بر اساس شاخص جمعیت توزیع می‌شود و درآمد شهرداری آمل از قسمت ارزش افزوده بسیار کاهش یافته است

شهردار آمل ادامه داد: با توجه به افزایش دو برابری قیر و مشکلات موجود، تلاش خواهیم کرد پروژه‌های شهری به خوبی اجرایی شود که یکی از اولویت‌های آسفالت، کوچه تربیت ۳۹ تا محدوده شهری بوده و به انجام خواهد رسید.

وی به مشکل پیاده روهای بلوار مطهری اشاره کرد و افزود: پیاده روها و محل تردد عابر پیاده در رفیوژ وسط بلوار شهید مطهری تا یک ماه آینده توسط واحد طراحی و نظارت شهرداری بررسی و برآورد خواهد شد تا در دستور کار قرار گیرد و اصلاحات انجام شود.

داودی با بیان اینکه نگاه شورا و شهرداری عدالت محوری است، گفت: اعتقاد داریم در مناطق کم برخوردار باید اتفاقات خوبی رخ دهد و در این دوره عدالت محوری باید نمایان شود.

کد خبر 537658

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران شهرداري شهر آمل شورای شهر آمل مالیات بر ارزش افزوده درآمد پايدار شهری شهر شهرهاي ايران شهردار آمل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی از سرمایه‌گذاری ۱۸ هزار و ۱۷۳ میلیارد تومانی و اشتغال هفت هزار و ۸۲۷ نفری در بخش معدن و صنایع معدنی استان خبر داد.

حیدر فتح‌زاده در نشستی با معاونان شورای نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد:  بخش اعظمی از سهم ارزش افزوده استان مربوط به بخش معدن بوده و بر اساس آمارگیری سال گذشته حدود ۱۳.۷ درصد سهم ارزش افزوده معدن کل کشور در آذربایجان شرقی است.

وی اضافه کرد: حدود ۱۸ هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان در بخش معدن استان سرمایه گذاری شده و میزان اشتغال این بخش هفت هزار و ۸۲۷ نفر است.

وی وضعیت نرخ مشارکت و نرخ بیکاری استان را مطلوب دانست و افزود: ۴۲ درصد ارزش افزوده استان مربوط به صنعت و معدن، ۹ درصد در بخش کشاورزی و مابقی ارزش افزوده استان در بخش خدمات است.

فتح زاده افزود: اصلی‌ترین قابلیت فراروی توسعه استان، تعدد و توانمندی بخش خصوصی استان است که توانسته بخش اعظم فرصت‌ها و منابع توسعه در استان از جمله اراضی حاصلخیز، معادن، بازار خدمات، مرز و ... را در مسیر فرآوری و مولدسازی قرار دهد و با هدایت سرمایه‌گذاری‌های گسترده و ایجاد کارگاه‌ها و کارخانه‌های متنوع، بستر مطلوبی برای ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی فراهم سازند.

وی گفت: بر اساس آخرین برآوردهای مرکز آمار ایران این استان با ۴ میلیون و ۷۵ هزار نفر جمعیت دارای ۲۳ شهرستان، ۷۲ شهر، ۱۴۲ دهستان و ۵۲ بخش است. تبریز به عنوان پرجمعیت ترین شهر آذربایجان شرقی، ۴۱ درصد جمعیت استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، فتح‌زاده تصریح کرد: آذربایجان شرقی ۲۳۵ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای آذربایجان و ارمنستان دارد و سهم ارزش افزوده این استان از کل کشور ۳.۶ درصد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • ◄ مالیات و مشکلات شرکت های ریلی
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد