Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:40:57 GMT

سولدو: در خط هافبک و حمله نیاز به بازیکن داریم

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۷۱۹۱

سولدو: در خط هافبک و حمله نیاز به بازیکن داریم

سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش در مرحله آماده‌سازی برای لیگ برتر مشکل داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه تراکتور، زونیمیر سولدو، سرمربی تراکتور چهارشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با پدیده مشهد در چارچوب هفته ششم لیگ برتر که با پیروزی یک بر صفر تبریزی‌ها به پایان رسید، اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از بازی به بازیکنان گفته بودم که این دیدار بسیار سخت است، چرا که مسیر تیم را مشخص می‌کند. جا دارد از بازیکنانم تشکر کرده و به آنان تبریک بگویم.

او افزود: متاسفانه تنش‌های زیادی بین دو تیم بود که اصلا لازم نبود و می‌توانست بازی آرام‌تر دنبال شود. این برد به بازیکنان اعتماد به نفس می‌دهد تا لیگ را بهتر ادامه دهیم. هنوز کار زیادی تا رسیدن به تیم مطلوب داریم.

سولدو درباره شناختش از فوتبال ایران، گفت: تعدادی از هموطنانم در ایران کار کرده‌اند. با آنان صحبت کرده و اطلاعات خوبی از فوتبال ایران گرفته‌ام. من تا جایی که می‌دانم تعداد زیادی از بازیکنان خوب تیم جدا شده‌اند، متاسفانه در بخش آماده‌سازی هم مشکلاتی به وجود آمده است. ما باید از نظر بدنی و فنی تیم را آماده کنیم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: دوست دارم سرعت تیم بالا برود و بهتر در درگیری‌ها شرکت کنیم. بازی هجومی خوبی را برای تیم طراحی می‌کنیم. دلیل عقب کشیدن ما بعد از زدن گل، استفاده از بازیکنان سرعتی برای رسیدن به گل‌های بیش‌تر بود.

وی گفت: ما برای تقویت تیم برنامه داریم اما بازیکنان آزاد در حدی نیستند که به ما کمک کنند. با حوصله و صبر باید بازیکنان خوب را به تیم اضافه کنیم. معتقدم در خط هافبک و حمله به بازیکنان جدید نیاز داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال تراكتور استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری (۸۰- رضا جعفری) و محمدرضا سلیمانی (۹۰- سعید باقرپسند)

ترکیب سایپا: نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی (۸۲- مهدی خدایاری فرد)، سیدمحمد طاها طباطبایی (۸۲- پیمان میری)، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

بازی متعادل آغاز شد و بازیکنان دو تیم میلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

محمد عمری مهاجم ملوان در دقیقه ۲۴ صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان سایپا مانع از شوت زنی این بازیکن شدند و این فرصت برای میزبان از دست رفت.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناکی و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازیکنان ملوان نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، خروج ضعیف علی‌پور از دروازه سایپا، توپ را مقابل پای قاضی پور قرار داد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت. در ادامه و در دقیقه ۶۶ قاضی در محوطه جریمه نقش بر زمین شد و به سود ملوان پنالتی اعلام شد که محمد عمری توانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند تا اولین گل بازی و اولین گل خود با پیراهن ملوان را به ثمر برساند.

بازیکنان سایپا خیلی زود به بازی برگشتند و در دقیقه ۶۸، ارسال بافقی در محوطه جریمه با ضربه سر خسروی همراه شد و این بازیکن گل تساوی را برای سایپا به ثمر رساند.

در ادامه بازیکنان هر دو تیم به خصوص شاگردان مهدی تارتار در ملوان موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما هیچکدام ثمره‌ای به همراه نداشت تا بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089331

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است