Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:01:10 GMT

«مهدی خلیلی» رسماً شهردار انزلی شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۷۲۵۶

«مهدی خلیلی» رسماً شهردار انزلی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار انزلی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه شهردار جدید این شهر ساحلی، اظهار کرد: شهر انزلی نیازمند درآمد پایدار برای برای توانمندتر شدن است.

اسماعیل میر غضنفری افزود: شهرداری انزلی باید اقدامات اساسی در مدیرت منابع انسانی انجام داده و تمام موضوعات را با شفافیت پیش ببرد.

وی تاکید کرد: همراهی بیشتر اعضای شورای شهر انزلی با شهردار منتخب این شورا ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار انزلی با اتفاق آرا انتخاب شد

در ادامه این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر انزلی اظهار کرد: دست شهردار را برای انجام امور باز می‌گذاریم اما به عنوان منتخب مردم ناظر بر عملکرد شهردار هستیم.

شعبان جعفری افزود: انتخاب مهدی خلیلی به عنوان شهردار انزلی در شورای ششم با حساسیت بیشتری صورت گرفت و شهردار انزلی با اتفاق آرا انتخاب شد.

وی ادامه داد: همراهی شهرداری و شورای شهر و تعامل این دو نهاد به عنوان جامعه مدیریت شهری از خواسته‌های بحق مردم است.

جعفری اضافه کرد: باید در سایه این تعامل و همکاری مدیریت شهری با سایر مسئولان، شهر انزلی به جایگاه واقعی خود برسد.

اخلاق مداری و کار جهادی در دستور کار شهرداری است

در ادامه مراسم شهردار جدید انزلی نیز اظهار کرد: رعایت اصول اخلاقی و کار جهادی اصولی است که سرلوحه کار خود قرار داده ام.

مهدی خلیلی افزود: مجموعه مدیریت شهری با کمک همه مسئولان می‌تواند موفق تر از قبل عمل کرده و دست یاری همه دلسوزان شهر را برای توسعه و آبادانی انزلی به گرمی می‌فشاریم.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم با همکاری همه نیروها، همدلی و همگرایی بین مردم و شهرداری افزایش یابد.

کد خبر 5360226

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری انزلی مهدی خلیلی مراسم تودیع و معارفه هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا واکسن کرونا بارش باران زلزله ایلام شیوع کرونا شهردار انزلی شهر انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زاکانی شهردار تهران در مورد اعطای وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری گفت: در دوره‌های مدیریت شهری قبلی به غلط املاک شهرداری را با قیمت پایین و با تقسیط به مدیران شهرداری می‌دادند و مدیران را صاحب خانه در بهترین نقاط شهر تهران کردند که ما این مسیر را خلاف عدالت می‌دانیم.

شهردار تهران افزود: ما از خانه سازمانی برخوردار نیستیم ممکن است برخی از قسمت‌های شهرداری مانند مترو، خانه سازمانی داشته باشد، اما مقصود من در سطح کلان شهرداری است و همچنین رویه غلط مدیران شهری قبلی را قبول نداریم چرا که عین بی عدالتی است و ظلم در حق داشته‌ها و سرمایه‌های شهر است یک مدیر چرا باید تخفیف ۵۰ درصدی و تقسیط چند ساله بگیرد چه فرقی با دیگران دارد؟

وی ادامه داد: ما نیازمند این هستیم که بتوانیم مدیرانی را که از شهرستان‌ها می‌آوریم و خانه ندارند مقدمات شرایط استقرار آن‌ها را فراهم کنیم، بهترین راهی که ما درنظر گرفتیم این بود که برای آن‌ها وام بگیریم با درصد بهره‌ای که بانک‌ها می‌گیرند و خود این مدیران این وام را در مرور زمان تسویه کنند.

زاکانی تاکید کرد: مقدمه این وام را تا هماهنگی با بانک به عنوان ودیعه به آن‌ها دادیم تا مستقر شوند و عنوان ودیعه را تبدیل به وام کردیم و خودشان امروز وامشان را پرداخت می‌کنند.
شهردار تهران افزود: هرکسی از مدیران که خانه داشته باشد ما به آن‌ها هیچ وامی نمیدهیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم