Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان موفق شد با یک گل به برتری برسد.

شاگردان جواد نکونام در این دیدار به دنبال ثبت دومین پیروزی متوالی بودند و از همان ابتدا میل بیشتری برای گلزنی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تیرک محمد آبشک و یکی ۲ موقعیت دیگری که به هدر رفت. لوسیانو پریرا(شیمبا) در دقیقه ۴۱ با شوتی سرکش از راه دور دروازه حبیب فرعباسی را باز کرد تا نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام برسد.

در ۴۵ دقیقه دوم شاگردان مهدی تارتار برای جلوگیری از سومین شکست این فصل خود و دومین باخت در خانه جلو کشیدند اما نتوانستند موقعیت‌ ویژه‌ای را روی دروازه تیم اهوازی خلق کنند و با همان یک گل نتیجه را واگذار کردند تا روند سینوسی آنها ادامه‌دار باشد. ذوب به ترتیب در هفته‌های فرد به برتری رسیده‌اند و در هفته‌های زوج باخته‌اند تا حالا با ۹ امتیاز موقتا در رده هفتم قرار بگیرند.

فولاد نیز در دومین هفته‌ای که نکونام را به عنوان سرمربی کنار خود دارد موفق شد دومین برد را به ارمغان بیاورد تا حالا با ۱۰ امتیاز، پیش از دیدار پرسپولیس و صنعت نفت در جایگاه ششم بایستد و فاصله‌اش را با صدر به سه امتیاز کاهش دهد.

ترکیب ابتدایی ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، حامدنورمحمدی، مسعود ابراهیم زاده، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، سجاد دانایی، عارف رستمی، محمد خدابنده لو، سینا اسدبیگی، مرتضی خراسانی.

ترکیب ابتدایی فولاد: احسان مرادیان، سعادت حردانی، ساسان انصاری، موسی کولی بالی، محمدرضا عباسی، محمد قاسمی نژاد، محمد آبشک، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، حمید بوحمدان.

برچسب‌ها فولاد خوزستان محمد آبشک ذوب آهن لیگ 21 مهدی تارتار لوسیانو پریرا مندز لیگ برتر فوتبال جواد نکونام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان محمد آبشک ذوب آهن فولاد خوزستان محمد آبشک ذوب آهن لیگ 21 مهدی تارتار لیگ برتر فوتبال جواد نکونام ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس

طرفداری | میان یورگن کلوپ و محمد صلاح درگیری لفظی پیش آمد.

دیدار تیم‌های وست هم و لیورپول از چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید. مثل هفته گذشته، تیم یورگن کبوپ باز هم امتیاز از دست داد تا رویای قهرمانی پرمیرلیگ در آنفیلد کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شود. 

اما صحنه جنجالی این مسابقه، درگیری لفظی و جروبحث محمد صلاح با یورگن کلوپ هنگام ورود ستاره مصری به زمین بود. در دقیقه 81، کلوپ در حال گوشزد کردن نکات تاکتیکی به صلاح بود که به نظر موضوعی در این میان خاطر او را آزرده کرده‌است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، محمد صلاح پس از شنیدن حرف‌های یورگن کلوپ به دعوا و درگیری لفظی با این سرمربی آلمانی پرداخت و کار به جایی کشید که داروین نونیز صلاح را آرام کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • دلیل آبریزش دائمی بینی چیست؟
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی