Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@07:47:54 GMT

خطیبی: دو تیم تاصبح هم نمی توانستند گل بزنند

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۷۳۳۰

خطیبی: دو تیم تاصبح هم نمی توانستند گل بزنند

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: گر تا صبح هم این فوتبال ادامه پیدا می‌کرد، فکر نمی‌کنم هیچ تیمی می‌توانست گل بزند.

به گزارش قدس آنلاین، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از تساوی تیمش مقابل تیم هوادار در نشست خبری بعد از بازی گفت: فوتبال زیبایی ندیدیم و این هم برمی‌گردد به شکل بازی تیم‌ها که جلوی ما قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کیفیت زمین ورزشگاه انقلاب کرج بسیار بد بود و حتی نمی‌شد یک پاس بغل پا داد.

خطیبی در ادامه افزود: دقایقی تیم حریف بهتر از ما بود و دقایقی از بازی هم تیم ما بهتر بود، ولی از لحاظ مالکیت تیم ما بهتر کار کرد. بالاخره تیم هوادار پایین جدول است. درست است این تیم نتایج خوبی نگرفته اما از لحاظ تیمی، تیم خیلی خوبی بودند و ما این را می‌دانستیم. ما در زمین حریف بازی کردیم، هدف ما این بود که بیرون از زمین خودمان امتیاز بگیریم و با دست پر برگردیم که آن اتفاق افتاد. برای برد آمده بودیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. اگر تا صبح هم این فوتبال ادامه پیدا می‌کرد، فکر نمی‌کنم هیچ تیمی می‌توانست گل بزند. 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص کیفیت چمن زمین بازی ورزشگاه انقلاب کرج عنوان کرد: من داخل زمین نرفتم و کسانی که از تلویزیون فوتبال را نگاه کردند و کسانی که از بیرون بازی را می‌دیدند فکر می‌کردند زمین چمن، سبز، خوب و باکیفیتی است ولی درواقع اینطور نیست. من وقتی از بچه‌ها پرسیدم، گفتند حتی در این زمین نمی‌شود یک پاس بغل پا داد. کیفیت زمین خیلی بد بود، ولی در کل همین که ما با امتیاز از این زمین خارج شدیم، جای شکر دارد. به بچه‌هایمان خسته نباشید می‌گویم که تلاششان را کردند، این بازی برای ما تمام شد، می‌رویم برای بازی بعدی. 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رسول خطیبی آلومینیوم اراک باشگاه هوادار لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان که نزدیک به ۲ است در ایران و شهر زیبای اصفهان زندگی می‌کند مدتی است که به دین مقدس اسلام و مذهب تشیع گرویده است.
این مربی پس حواشی که در چند هفته اخیر برایش پیش آمده (ازدواج با یک بانوی ایرانی) در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران این موضوع را علنی و رسانه‌ای کرد.

دیگر خبرها

  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند