Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش مقابل فجرسپاسی اظهار کرد: از کانون هواداران فجر که دیشب آمدند و از ما استقبال کردند، تشکر می‌کنم. باید درباره زمین ورزشگاه هم بگویم هر کسی این زمین چمن را تایید کرده است، باید مدارکش را دور بریزد؛ چون این زمین به درد فوتبال نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا تعجب آور است که چگونه این زمین را تایید می‌کنند و اجازه می‌دهند که در آن فوتبال برگزار شود. تیمی مثل فجر بعد از این همه سال به لیگ برتر آمده و شیراز هم شهر با امکاناتی است؛ اما مگر می‌شود چنین چمن بدی داشته باشند.

او ادامه داد: دلم می‌خواهد این موضوع را به تیم فجر بگویم که در بازی‌های بیرونشان بسیار خوب بازی می‌کنند. اگر حرف من را قبول می‌کنند، از ۱۵ بازی که در این زمین می‌خواهند بازی کنند، ۵ برد هم نمی‌آورند؛ چون این زمین به درد فوتبال نمی‌خورد. آن‌ها بروند یک شهر دیگر و در یک زمین دیگر بازی کنند. فجری‌ها از لحاظ تاکتیکی روی زمین فوق العاده بودند، اما این جا هیچ کاری نمی‌توانستند انجام دهند. فقط باید برای سازمان لیگ تاسف خورد که اجازه می‌دهد چنین بازی برگزار شود.

سرمربی سپاهان درباره حضور هواداران در ورزشگاه‌ها، گفت: به سازمان لیگ نامه زده بودیم که شرایطمان برای بازی در اصفهان چگونه است که متاسفانه سازمان لیگ جواب نامه ما را نمی‌دهد. تیم‌های استقلال و پرسپولیس با هوادارانشان بازی کرده‌اند و ما از نظر امکاناتی از آن‌ها بهتر هستیم؛ چون ورزشگاه ما تجهیزات خوبی دارد و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا از این امکانات لذت برده بودند.

او تصریح کرد: شرایط‌ ما برای حضور هواداران بهتر از سرخابی‌ها است، اما چرا جواب ما را نمی‌دهند؟ این تعجب برانگیز است. هواداران در یک بازی برای استقلال به ورزشگاه آمدند و در بازی دیگر برای این‌که صدا را بخوابانند، پرسپولیسی‌ها را هم به ورزشگاه فرستادند. باید برای سازمان لیگ تاسف خورد؛ چون حضور هواداران حق همه تیم‌ها است. اگر دیدند حضور هواداران کار اشتباهی بود، چرا دوباره اجازه ورود هواداران را برای پرسپولیس دادند؟

نویدکیا درباره برتری تیمش مقابل فجر گفت: نیمه اول بازی بسیار معمولی بود و بازی در این زمین بدون بازیسازی خوب پیش رفت. در۲۰ دقیقه اول کار خاصی نمی‌توانستیم انجام دهیم و بچه‌هایمان تحت تاثیر زمین بسیار بد قرار گرفته بودند؛ اما روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و فشار از روی تیم برداشته شد. نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و هر چه به آخر بازی نزدیک می‌شدیم، فجر احساسی‌تر بازی می‌کرد و سعی می‌کرد جبران کند و ما از روزنه‌های دفاع مرکزی‌ آن ها استفاده کردیم. توانستیم موفق باشیم، اما متاسفانه بیش از این از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

او ادامه داد: فجری‌ها بسیار تیم خوب و پر تلاشی بودند، اما برادرانه می‌گویم این ورزشگاه به درد بازی کردن نمی‌خورد. من بهترین مهاجم‌های ایران را دارم و موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم، اما برای من اصلا مهم نیست که مهاجمان من فقط باید گل بزنند. کار‌هایی که دلم می‌خواهد، مهاجمان ما با تمام توانشان دارند انجام می‌دهند و از آن‌ها بسیار راضی هستم. این‌ که گل می‌زنند یا نمی‌زنند برای من مهم نیست؛ اما مطمئنا هفته‌های بعد این اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید

پیروزی شاگردان نویدکیا مقابل فجر شهیدسپاسی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان محرم نویدکیا لیگ برتر فوتبال حضور هواداران سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با نتیجه 2-0 برنده شد.

سیتی اکنون با یک بازی کمتر، تنها یک امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد. ناتان آکه هلندی ضمن اینکه امیدوار است در بازی پیش رو برنده شوند، به نوعی تایید کرد که آن‌ها نیم نگاهی هم به از دست دادن امتیاز توسط آرسنال هستند.

ناتان آکه در مورد اینکه آیا سیتی از برد آرسنال مقابل تاتنهام قبل از بازی ناتینگهام فارست اطلاع داشت یا خیر، گفت:"مشخص است که شما این را می‌بینید. اگر آن‌ها امتیاز  از دست بدهند، خوب می‌شود. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم، سرنوشت‌نان در دست خود ماست. این تنها چیزی است که ما روی اتوبوس و رختکن قبل از بازی دیشب تمرکز کرده بودم.

نیمکت نشینی؟

گاهی اوقات افرادی که بازی نمی‌کنند، تنها بازی را تماشا می‌کنند. هر کس از نظر خودش آماده است و این برای همه متفاوت خواهد بود. مشخص است وقتی که در ترکیب هستیم باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم و این تنها چیزی است که باید به آن فکر کنیم.

تاثیر تجربه در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر؟

همه تجربه دارند اما در نهایت تجربه تفاوتی ایجاد نمی‌کند. موضوع فعلی ما مربوط به الان است، کاری که اکنون انجام می‌دهیم. در حال حاضر اوضاع خوب پیش می‌رود ولی می‌دانیم که باید چه کار کنیم. اینکه چهار بازی را ببریم و می‌توانیم دوباره قهرمان لیگ برتر انگلیس شویم. هم خیلی نزدیک است و هم خیلی دور به نظر می‌رسد.

سختی بازی‌های پیش رو؟

هر بازی سخت خواهد بود. در بازی مقابل ناتینگهام فارست همه انتظار داشتند ما برنده شویم، اما این هرگز آسان نیست. هفته آینده یک بازی دیگر داریم که آن هم سخت خواهد بود. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که بازی به بازی پیش برویم. می‌دانم که به نظر کلیشه‌ای می‌رسد اما این تنها کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

رکورد 70 بازی شکست ناپذیری رودری در سیتی؟

باور نکردنی است. شما اغلب اهمیت آن را درک نمی‌کنید اما او در هر بازی بسیار خوب عمل می‌کند. او در نقش خودش خیلی بازیکن بزرگ و مهمی است. رودری گل‌های مهمی زده و واقعا خوب بازی می کند. او برای نباختن مبارزه می‌کند.

کوین دی‌بروینه؟

نباید بگویم که او چقدر خوب و چقدر مهم است. او هر فصل کیفیت خود را نشان می‌دهد. او پنج ماه همراه ما نبود و شما اصلا متوجه چنین چیزی نمی‌شوید. دقیقا مثل قبل به تیم برگشت و هیچ تفاوتی احساس نمی‌شد. او خیلی به ما کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • فیلم| در ورزشگاه سلتیک انگلیس غوغا شد/ حمیات باورنکردنی هواداران تیم سلتیک از فلسطین
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!