Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی این سازمان خبر داد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جلیل حق گویان با اشاره به تاخیر یک ساله برگزاری این مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا عنوان داشت: امسال سازمان منطقه آزاد قشم میزبان برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو چین، در دو بخش ساندا و تالو و در دو رده آقایان و بانوان با همکاری فدراسیون ووشو کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دستور ویژه سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، تمامی هزینه های مربوط به اسکان، تغذیه و حمل و نقل ورزشکاران و کادر اجرایی این مسابقات با ارزشی بالغ بر 9 میلیارد ریال برعهده این سازمان بوده و تمامی مقدمات برگزاری این مسابقات ملی مهیا شده است.

به گفته حق گویان، آغاز به کار عوامل اجرایی این مسابقات از صبح روز پنج شنبه 4 آذر ماه با وزن کشی ورزشکاران آغاز شده و عصر شنبه 6 آذر ماه، مراسم افتتاحیه با حضور مقامات کشوری، استانی و منطقه آزاد قشم برگزار خواهد شد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم همچنین به حضور 360 ورزشکار مرد و 250 ورزشکار بانو در این مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برگزار می شود و به صورت زنده از شبکه های مختلف سیما پوشش داده خواهد شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی و امور بین الملل قشم تغذیه حمل و نقل وزن ورزش و جوانان دانشگاه آزاد اسلامی پوشش ووشو سازمان منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد