Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین؛ ووریا غفوری پس از تساوی دو تیم استقلال و گل‌گهر در خصوص اینکه دو بازیکن خارجی استقلال نتوانستند در این بازی به میدان بروند، اظهار  داشت: متأسفانه نمی‌دانم دلیلش چه بود نتوانستیم از این دو بازیکن استفاده کنیم در کل برای هر دو تیم بازی خوبی نبود و شکل خوبی نداشت نتیجه مساوی عادلانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد اینکه استقلال از مسیر قهرمانی دور می‌شود، گفت: قطعاً همین‌طور است. باید بهتر باشیم و بهتر بازی کنیم تا هواداران راضی باشند و خودمان هم لذت ببریم. باید در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

مدافع استقلال تصریح کرد: در مورد خودم فشارها عجیب و غریبی چه از داخل تیم و چه از بیرون روی من وجود دارد. شرایط سختی دارم. امیدوارم هرچه زودتر از این شرایط خارج شوم و بهتر بازی کنیم. اگر لازم باشد در هفته های آینده بیشتر توضیح می‌دهم اما در کل شرایط سختی دارم.

کد خبر 1576343

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وریا غفوری باشگاه استقلال باشگاه گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم