Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@07:04:49 GMT

واکنش قاطع جدیدترین گزینه هدایت منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۷۶۳۸

واکنش قاطع جدیدترین گزینه هدایت منچستریونایتد

روبرتو مانچینی، سرمربی  باتجربه تیم ملی ایتالیا اخیرا پیشنهاد مدیران باشگاه منچستریونایتد را رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست تحقیرآمیز مقابل واتفورد با چهار گل و در نهایت قطع همکاری با اوله گونار سولسشر در روز یکشنبه، مدیران یونایتد به دنبال استخدام یک سرمربی جدید هستند و در روزهای اخیر نام های فراوانی برای حضور در این باشگاه مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع به نظر می رسید دلیل اصلی تاخیر در اخراج سولسشر نیز همین بوده و در واقع مدیران یونایتد موفق به یافتن یک گزینه مناسب در این مقطع از فصل در ماه های اخیر نبوده اند.

 

 

اما نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد  باشگاه منچستریونایتد با روبرتو مانچینی، سرمربی موفق تیم ملی ایتالیا در مورد حضور در اولدترافورد وارد مذاکره شده است. روبرتو مانچینی حدود یک دهه قبل روی نیمکت منچسترسیتی حضور پیدا کرده و موفق شد این تیم را به مقام قهرمانی در لیگ برتر نیز برساند.

 

البته سرمربی آتزوری ضمن تشکر از مدیران یونایتد خیلی سریع این پیشنهاد را کرده است. مانچینی در این گفت و گو به مدیران یونایتد اعلام کرده در حال حاضر به طور کامل روی جام جهانی سال آینده با ایتالیا در  قطر و البته آماده سازی تیمش برای حضور مرحله پلی آف در ماه مارچ متمرکز شده است. در روزهای اخیر شایعاتی در مورد حضور سرمربیانی چون زین الدین زیدان، جولن لوپتگی، مائوریسیو پوچتینو و ... روی نیمکت شیاطین سرخ شنیده شده و هنوز مدیران این باشگاه قادر به یافتن گزینه مورد نظر خود نشده اند.

منچستر یونایتد تیم ملی ایتالیا اوله گونار سولسشر روبرتو مانچینی(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد تیم ملی ایتالیا اوله گونار سولسشر روبرتو مانچینی سرمربی روبرتو مانچینی مدیران یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون

اولین بازی تیم فوتبال اودینزه پس از انتصاب ستاره سابق تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی با شکست خانگی مقابل رم همراه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادامه دیدار تیم‌های رم و اودینزه از هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا، که روز 26 فروردین در دقیقه 72 به دلیل از حال رفتن ایوان اندیکا، مدافع تیم رم نیمه تمام مانده بود، امشب (پنجشنبه) برگزار شد که این بازی را در نهایت رم با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند. در واقع دو تیم بازی را از دقیقه 72 آغاز کردند و رم در حضور سردار آزمون به برتری رسید.

 اودینزه در حالی برای انجام دقایق باقیمانده به میدان رفت که چند روز پس از بخش اول نبرد دو تیم، فابیو کاناوارو را به عنوان سرمربی جدیدش استخدام کرده بود. کاناوارو تا آستانه کسب اولین امتیاز خود با تیم جدیدش هم رفت اما گلزنی برایان کریستانته در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم این اجازه را به کاپیتان سابق آتزوری نداد و به این ترتیب او با شکست کارش را در داسیا آره‌نا آغاز کرد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در ترکیب رم حضور داشت.

با این نتیجه رم 58 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به آتالانتای 54 امتیازی جایگاه خود را در رده پنجم جدول تثبیت کرد تا همچنان در زمره سهمیه‌داران ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باشد.

کاناوارو سرمربی اودینزه شد

 

اودینزه اما با قبول شکست، 28 امتیازی و لب مرز منطقه سقوط، در رده هفدهم جدول باقی ماند.

در جدول رده‌بندی سری A، پس از اینتر 86 امتیازی که قهرمانی‌اش را مسجل کرده است، میلان با 69 امتیاز، یوونتوس با 64 امتیاز و بولونیا با 62 امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی