Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بهترین اتفاق بازی حضور هواداران بود و از تک تک آن‌ها به خاطر تشویق‌ها و حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم.

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* بهترین اتفاق بازی حضور هواداران بود و از تک تک آن‌ها به خاطر تشویق‌ها و حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امروز، روز بزرگی برای فوتبال ایران و پرسپولیس بود که بعد از ۲ سال دوباره شاهد حضور هواداران و شور و اشتیاق آن‌ها بودیم.   * خداراشکر پیروز شدیم، زیرا این ۳ امتیاز برای ما خیلی مهم و حیاتی بود. بازی خوبی انجام دادیم و مسابقه دو تیم بسیار نزدیک بود. یک گل هم زدیم که سالم بود، اما داور آن را نگرفت.      * قبل از بازی کاملاً محترمانه صحبت کردم، اما نمی‌دانم چرا وزیر ورزش و جوانان به آن شکل صحبت کرد و شاید تحت فشار بوده است. * این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و از بازیکنان تشکر می‌کنم که تمرکز بالایی داشتند. آن‌ها مشکلات زیادی داشتند و دلم نمی‌خواهد در مورد این موضوعات صحبت کنم. خواسته‌های بازیکنان و تعهداتی که نسبت به آن‌ها وجود دارد نیازمند تفکر و تلاش بیشتری است.   * باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم. لیگ تازه برای ما شروع شده است. اتفاقاتی که در بازی‌های گذشته افتاد تمام شد و این ۳ امتیاز کمک خوبی به ما کرد که جهش خوبی در جدول داشته باشیم و از نظر روحی برای بازی‌های بعدی آماده شویم.   * من کارت زرد نگرفتم! گرفتم؟ واقعا؟ خودم نمی‌دانم و یادم نیست. وقتی استرس و فشار زیادی روی تیم باشد و خیلی سالم به گل می‌رسیم و داور تایید نمی‌کند هرکسی باشد اعتراض می‌کند. ما هم معقولانه اعتراض کردیم و در حد کارت زرد نبود.   * داوران ما احتیاج به حمایت دارند، چون در فوتبال ایران کارشان سخت است، چون امکانات کافی وجود ندارد و از نظر مالی هم حق و حقوق پایینی دریافت می‌کنند. همیشه دوست داشتم فضای داوری آرام باشد تا بتوانند روی کار خود تمرکز کنند، اما کارشان در ایران واقعاً سخت است.   * امروز از نظر دفاعی روز بسیار خوبی داشتیم. کمترین موقعیت را به حریف دادیم. فرصت‌هایی که داشتند هم به دلیل توپی بود که هافبک‌ها از دست دادند و حامد به خوبی توپ را دفع کرد. دروازه‌بان‌های تیم آماده هستند و امروز روز خوبی گلرمان بود. اشتباه ممکن است برای هر دروازه‌بانی پیش بیاید. امروز از نوع دفاع تیم راضی بودیم. بیشتر بخوانید: بازگشت هواداران برای قرمزها خوش یمن بود/ پیروزی ارزشمند پرسپولیس در شب اشتباه بزرگ داوری + فیلم

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس یحیی گل محمدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته گذشته جام حذفی را از دست داد و حالا تمام چیزی که برای سرخ‌ها باقی‌مانده کورس قهرمانی با استقلال است.

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل، در این هفته میزبان تیم است که یکی از دو شکست فصلش را رقم زده و حالا پیروزی برابر حریف دیرینه اصفهانی از نان شب برای پرسپولیسی‌ها واجب‌تر شده است.

بلیت فروشی این بازی در ابتدا قرار بود توسط سهامدار جدید پرسپولیس رایگان شود اما با مخالفت سازمان لیگ بلیت‌های ۳۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومانی ارائه شد و جالب اینکه با این حال در آخرین ساعات دوشنبه حدود پنجاه هزار بلیت فروخته شد.

حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند طی ساعات آینده ظرفیت جدیدی از طرف سایت بلیت فروشی ارائه شود تا ورزشگاه آزادی جمعیتی بی سابقه را به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!