Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌‌الملل استانداری اصفهان، سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان شامگاه در نشست ستاد کرونا استان اصفهان اظهار داشت: ما انتظار داریم همچنان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی، صنوف، مردم و به‌خصوص آموزش‌وپرورش رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح ضربتی شهدای سلامت و واکسیناسیون عمومی افزود: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا در برنامه‌ریزی‌های خود از ظرفیت فضای مجازی و کانال‌های پرمخاطب محلی و شهرستان‌ها و اثرگذاری آن‌ها جهت ترغیب به واکسیناسیون استفاده کند.

مرتضوی تصریح کرد: همچنین تدابیر اثربخش سلامت ستاد باید برای جلوگیری از آلودگی عفونی، مقابله عملی و تجربی از بیماری‌ها و کشف و شناسایی نقاط بحرانی و طغیانی بیماری‌ها باشد.

استاندار اصفهان با تأکید بر نظارت بر عملکرد شهرستان‌ها در واکسیناسیون، افزود: گروه واکنش‌سریع استانی در قالب طرح شهدای سلامت باید جزو مصوبات این ستاد آورده شود و  فرمانداران و شهرداری‌ها باید این طرح را با تمام امکانات انجام دهند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان سلامت واکسیناسیون عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد

هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

در این‌جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت ارایه کرد.

همچنین محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه نیز گزارشی در مورد اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارایه کرد.

در بخش دیگری از این جلسه انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز نکاتی را درباره این موضوع مطرح کرد.

در ادامه جلسه آیت‌الله علی خاتمی رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان نیز گزارشی از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی این استان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت