Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:29:45 GMT

اخراج بازیکن فولاد روند بازی را تغییر می‌داد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۸۲۶۵

اخراج بازیکن فولاد روند بازی را تغییر می‌داد

ایسنا/اصفهان هافبک دفاعی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به صحنه مشابه در بازی هفته گذشته فولاد و هوادار گفت: بازیکن ما در موقعیت تک به تک بود و باید بازیکن فولاد اخراج می شد چرا که اخراج یک بازیکن روند و نتیجه بازی را تغییر می دهد.

محمد سلطانی مهر، امروز(چهارشنبه -۴ آذرماه) پس از شکست یک برصفر تیمش در مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بازی خوبی بود، هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند و به تیم فولاد تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست موقعیت هایی داشتیم که متاسفانه به گل نرسیدیم و در تک صحنه ای که بازیکن فولاد خطا کرد، داور در تردید و دو دلی بود، مهاجم تیم ما کاملا تک به تک بود و فکر می کنم باید بازیکن فولاد اخراج می شد.

وی افزود: هفته گذشته مشابه چنین صحنه ای را داور مستقیم اخراج کرد، این صحنه را به کارشناسان داوری می سپاریم و مسلما در نتیجه بازی اخراج یک بازیکن تاثیر دارد. ما یک هفته برای بازی زحمت می کشیم اما داوران این گونه نادیده می گیرند و نتیجه به گونه ای دیگر رقم می خورد.

سلطانی مهر اضافه کرد: به هر جهت بازی امروز تمام شده و از فردا به فکر ۳ امتیاز بازی بعدی خواهیم بود تا بتوانیم جایگاهمان را در جدول بهبود ببخشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتبال ایران تيم فوتبال ذوب آهن تيم فوتبال فولاد خوزستان محمد سلطانی مهر بازیکن فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود

به گزارش ورزش سه، مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر شهید سپاسی پس از شکست تیمش مقابل گلگهر در جام حذفی در نشست خبری حاضر شد و گفت: هواداران با حضورشان ما را شرمنده کردند و متاسفم که نتوانستیم آن‌ها را شاد کنیم. برای ما باعث غرور است که تیممان این‌همه تماشاگر دارد و امیدوارم در بازی هفته آینده نیز ورزشگاه را پر کنند.

او ادامه داد: شاید اگر کسی بازی را ندیده باشد، با دیدن این نتیجه فکر کند تیم ما ضعیف عمل کرده است اما فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند گل گهر نمایش بسیار خوبی داشتیم و اگر گل اول را نمی‌خوردیم، چنین نتیجه‌ای ثبت نمی‌شد. به بازیکنانم هشدار داده بودم که باید مواظب بازیکن لالیگایی حریف باشند اما تورس توانست در این بازی تاثیرگذار باشد و نتیجه را او رقم زد.

رجب‌زاده خاطرنشان کرد: گل گهر از ۴ موقعیت به ۳ گل رسید اما ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که هیچ یک تبدیل به گل نشد. با این حال دیگر این بازی را فراموش می‌کنیم و تمرکز را روی بازی‌های لیگ می‌گذاریم. توقع داریم تماشاگران در آن بازی هم حافظیه را پر کنند، چون آن بازی نه تنها در صعود بلکه در قهرمانی لیگ هم تعیین کننده است. البته از مسئولان شهر و استان هم توقع داریم در آن مسابقه کنار ما باشند.

رجب‌زاده در خصوص رای کمیته انضباطی برای بازی این تیم مقابل استقلال ملاثانی نیز گفت: قرار است روز یکشنبه(۹ اردیبهشت) نماینده باشگاه ما برای ارائه توضیحات در خصوص آن مسابقه به کمیته انضباطی برود و می‌دانم که این کمیته هم به دنبال برقراری عدالت است. فکر می‌کنم همه چیز در خصوص دیدار با ملاثانی واضح است و بازی باید سه بر صفر به سود ما اعلام شود.

دیگر خبرها

  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)