Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پرسپولیس به حرکت رئیس فدراسیون فوتبال اعتراض کرد.

افشین پیروانی بعد از برتری پرسپولیس مقابل نفت آبادان اظهار داشت:

امروز روز خوبی بود  چون هوادارانمان را از نزدیک دیدیم و خیلی خوشحالیم. امروز گل زدیم و یک پنالتی داشتیم که دیده نشد اما وارد این مباحث نمی شویم. اگر نمی‌بردیم این مسائل خیلی سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ وی افزود:

یکی از نمایندگان مجلس درباره پرسپولیس یک مقدار صحبت کرده بود ولی به او می گویم: آقای نماینده، شما عزیز ما هستی ولی وقتی تیم شهرتان رو به روی ما بازی دارد و پاداش 3- 4 برابری می‌گذارد اما چرا به این موضوع ورود نمی‌کنید؟

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت:

چرا حق پرسپولیس با این همه تماشاگر را نمی گیرید؟ بودجه تیم شهر شما از ابتدای فصل آماده است. من خودم شهرستانی هستم اما وقتی بازیکن پرسپولیس تیمش را رها می‌کند و  جدا می‌شود به خاطر تماشاگر و افتخار آن تیم می‌رود؟ حتما به خاطر پول جدا شده است.

پیروانی تاکید کرد:

چون شما پول دارید باید در حق ما ظلم شود؟ باید به تیم ما حمله کنید؟ چرا این همه مدت نمی‌توانیم پول کالدرون را به حساب او بریزیم، چرا کمک نمی‌کنید؟ از شما خواهش می‌کنم اگر حرفی دارید به پرسپولیس احترام بگذارید. پرسپولیس تیم کوچکی نیست و 40-50 میلیون هوادار دارد.

وی در خصوص حضور عزیزی خادم در اردوی نفت آبادان گفت:

آقای عزیزی خادم رئیس فدراسیون هستند ولی ای کاش چند شب قبل به اردوی حریف می رفتند.این موضوع قشنگ نیست که شب قبل از بازی به اردوی حریف بروند. امیدوارم او برای حل مشکل نفت به اردوی این تیم رفته باشد ولی اگر ما حرفه‌ای هستیم خوب نیست شب قبل به اردوی تیم حریف برویم.

سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص داوری گفت:

داور قضاوت خوبی داشت، ما هم تحت فشار هستیم ولی گل صد در صد ما وقتی گرفته نشود شما هم جای ما بودید اعتراض می‌کردید.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! استوری کامبیز دیرباز علیه وزیر ورزش؛ بسیجی وار VAR بیار! حسین عسگری: روی ترابی پنالتی شد؛ گل عبدی سالم بود! مربی بنفیکا در مورد از دست رفتن موقعیت گل سفروویچ: در 30 سال مربیگری چنین چیزی ندیده بودم حکم 3.5 سال حبس قطعی برای فابریتزیو میکولی، مهاجم اسبق تیم ملی ایتالیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شب قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به‌عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

به نقل از ورزش سه مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت‌نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم‌گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه‌زنی در خصوص نیمکت‌نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901053

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس