Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:51:53 GMT

مدیریت خسته و فرسوده در دولت مردمی جایگاهی ندارد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۸۳۹۵

مدیریت خسته و فرسوده در دولت مردمی جایگاهی ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهر قدس که با حضور مسئولین شهرستانی برگزا ر شد اظهار داشت: در این موضوع مصمم هستیم که تمام ظرفیت‌ها را برای خدمت به مردم به کار بگیریم و متقابلاً از ظرفیت‌های مردمی نیز کمک بگیریم چرا که بدون حضور مردم در میدان قدم از قدم نمی‌توانیم برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری با اشاره به اینکه برخی از افراد قبل از برگزاری جلسه امروز تاکید داشتند که جلسه در محل عمومی برگزار نشود گفت: این افراد بعضاً نگران اعلام اعتراض مردم بودند که باید بگوییم اگر هم کسی اعتراضی کند حتماً حق است و نباید فضا برای معترضین به برخی موارد بسته باشد و ضروری است که تعامل مردم با مسئولین وجود داشته باشد.

استاندار تهران با بیان اینکه برای برگزاری مراسم معارفه هفته بسیج را انتخاب کردیم تا توسلی داشته باشیم به روح امام و شهدای بسیجی تا بتوانیم فرهنگ مردم داری و از جنس مردم بودن را در ادارات و دستگاه‌ها رواج دهیم افزود: اگر مسئولی بخواهد عنوان کند که شأن آنها زندگی در شهر محل خدمتش نیست حتماً این مسئول در نظام هیچ جایی ندارد چرا که من خودم متولد حاشیه تهران هستم و تمام رشدم را مدیون این مناطق هستم و زمانی که بگوییم که شأن ما زندگی در محل خدمت نیست این حرف با روحیه بسیجی و انقلابی گری تعارض دارد.

وی عنوان داشت: توقع ما از فرماندار جدید شهر قدس کاری پرنشاط و طراوت و سرشار از تحرک و میدان داری است و مدیریت خمود و دست بسته و خسته و فرسوده به درد دولت مردمی نمی‌خورد و جایگاهی ندارد.

طبق فرمایش رهبر که فرموده اند «قدردان موقعیت خود باشید» اظهار داشت: نباید فقط با اتکا به منابع موجود کار کنیم بلکه باید اقدامات فراتر از امکانات باشد تا خدمت به مردم به درست ترین شکل انجام شود.

کد خبر 5360283

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران محسن منصوری فرمانداری قدس هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا بارش باران زلزله ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاآرتص: تحریم مردمی رستوران‌های اسرائیلی را ورشکست کرد

به نوشته روزنامه پر مخاطب رژیم صهیونیستی، رستوران‌های اسرائیلی و مرتبط با اسرائیل در سرتاسر جهان با موج گسترده‌ای از تحریم مواجه هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه هاآرتص در گزارشی نوشت: رستوران‌های اسرائیلی از زمان آغاز جنگ غزه، با موج گسترده‌ای از تحریم مواجه شده‌اند.

این رسانه عبری زبان نوشت، در هفتمین ماه از آغاز جنگ غزه که در اکتبر گذشته آغاز شد، می‌توان اعلام کرد که رستوران‌های اسرائیلی و مرتبط با اسرائیل با موج گسترده‌ای از تحریم در سرتاسر جهان مواجه هستند.

نویسنده گزارش آورده است، همزمان با ادامه حملات اسرائیل علیه نوار غزه، امروز شاهد آن هستیم که سر آشپزهای مشهور فعال در این رستوران‌ها هویت خود را از مردم پنهان می‌کنند، زیرا مردم جهان رستوران‌های اسرائیلی را در حال حاضر تحریم کرده‌اند، این در حالی است که این رستوران‌ها طی یک دهه گذشته یکی از پر مشتری‌‌ترین رستوران‌های جهانی محسوب می‌شدند.

هاآرتص همچنین خبر داد، رستوران داران در اسرائیل هم از 15 اکتبر گذشته اعلام کردند به دلیل جنگ دیگر مالیات پرداخت نخواهند کرد.

اتحادیه رستوران داران اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد، تصمیم دولت در رابطه با معاف کردن شرکت‌‌هایی که در شعاع 40 کیلومتری مناطق درگیری قرار دارند از پرداخت مالیات ما را شوکه کرد زیرا این رستوران‌ها هستند که از آن زمان به بعد به طور کامل تعطیل شده‌اند.

در بعد بین المللی نیز چندی پیش شرکت فست فود کنتاکی مالزی در بیانیه‌ای اعلام کرد بیش از یکصد شعبه خود را در این کشور به شکل موقت تعطیل می‌کند تا بتواند پاسخگوی شرایط اقتصادی دشواری که دچار آن شده است، گردد.

گفتنی است رسانه‌های محلی مالزی اعلام کرده بودند که این تصمیم کنتاکی به دلیل تحریم گسترده رستوران‌های آمریکایی حامی اسرائیل توسط مردم مالزی صورت گرفته است.

به نوشته این رسانه‌ها، از زمان آغاز جنگ غزه، مردم مالزی برخی از کالاها و خدمات شرکت‌های جهانی به ویژه رستوران‌ها و برخی از مارک‌های پوشاک آمریکایی را به دلیل روابط و حمایتی که آنها از رژیم صهیونیستی در جنگ علیه مردم غزه دارند، تحریم کرده و زیان‌های هنگفتی به آنها وارد کرده‌اند.

در همین راستا روزنامه یدیعوت آحارانوت هم در گزارشی خبر داده بود که 900 نفر از صاحبان رستوران‌ها و شخصیت‌های بارز صنایع غذایی آمریکایی شمالی با امضای طوماری خواهان تحریم غذاهای اسرائیل در اعتراض به نسل کشی صورت گرفته در غزه شدند.

یدیعوت آحارانوت به نقل از این طومار آورده است، اسرئیل با سرقت هویت غذاهای فلسطینی سعی در محو آنها در جهان آشپزی دارد همان طور که برای محو ملت فلسطین تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • هاآرتص: تحریم مردمی رستوران‌های اسرائیلی را ورشکست کرد