Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-28@08:15:05 GMT

فرهنگ‌سازی استفاده آسان از خدمات بانکی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۸۷۳۲

فرهنگ‌سازی استفاده آسان از خدمات بانکی

امتداد - مدیرعامل بانک قرض الحسنه رســالت گفت: به دنبال فرهنگ‌ســازی ارائه خدمت آسان، ارزان و شرعی به صورت غیرحضوری به مشتریان هستیم.

 به گزارش پایگاه خبر امتداد  به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده، درباره نگاه بانک قرض الحسنه رســالت به بانکداری بدون شــعبه افزود: حدود چهار سال پیش این بانک جمع آوری شعب و استفاده از زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح کشور برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اظهارداشت: ما نزدیک به 300 شعبه در سطح کشور داشتیم که به تدریج تمام فرایندهای شعب مستند و پس از بررسی ریسک های ارائه خدمت به صورت مجازی، راهکارهای جدیدی تدوین کردیم. حتی چارت ســازمانی ما نیز به مرور تغییر کرد و شعب تعطیل و ابزار و فناوری روز با احراز هویت غیرحضوری جایگزین آن شد.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه رســالت  با تاکید براینکه هدف ما فرهنگ سازی استفاده آسان از خدمات بانکی است، گفت: به ســمتی خواهیم رفت که تمام ملزومات فیزیکی حذف شوند و یک بانک دیجیتال داشته باشیم. در راستای این فرهنگ سازی نیزپیشخوان مجازی رسالت را ایجاد کردیم که فرایندهای شعب در آن به صورت غیرحضوری انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه سامانه پیشخوان مجازی رسالت برای مدیریت درخواست های مشتریان عملیاتی شده است، افزود: مشتری با ورود به این سامانه ۹۵ درصد  درخواست های خود را ارسال و در کوتاه ترین زمان ممکن  پاسخ را دریافت خواهد کرد و مابقی را  از کارمند بانک دریافت می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • کاهش جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان